Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizje zarobiły na kampanii wyborczej cennikowo 8,63 mln zł

Przychody telewizji emitujących spoty w ramach kampanii przed wyborami prezydenckimi wyniosły w sumie 8,63 mln zł (cennikowo, bez rabatów).

To łączna suma przychodów stacji za emisję reklam wyborczych od 17 stycznia (wtedy ukazał się pierwszy spot) do 22 maja, czyli zakończenia kampanii przed drugą turą wyborów. Ponad 60 proc. wpływów, tj. 5,51 mln zł przypadło na ostatni miesiąc przed wyborami (25 kwietnia – 22 maja).
Najwięcej w całej kampanii zarobił Polsat – 2,60 mln zł. Drugi był TVN – 2,23 mln zł, a trzeci TVP 1 – 1,86 mln. Na czwartym miejscu znalazł się kanał TVN 24 (735 tys. zł), a na piątym TVP 2 (600 tys. zł). Łącznie na te pięć stacji przypadło prawie 93 proc. wydatków na kampanię w telewizji. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 27.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.