Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były menadżer Cool Kids of Death szefem marketingu Kino Polska TV

Jacek Osadnik (fot. materiały prasowe)

Z początkiem kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w Kino Polska TV SA objął Jacek Osadnik. Podlegać mu będzie komunikacja marketingowa m.in. kanałów filmowych Kino Polska i Film Box.

Jacek Osadnik w branży mediowo-reklamowej pracuje od 18 lat. Przez ostatnie cztery lata pracował w TV Puls, gdzie był dyrektorem ds. marketingu i rozwoju. Wcześniej Osadnik pracował m.in. w sieciowych agencjach reklamowych Leo Burnett i TBWA\Tequila, a także w dziale sprzedaży firmy fonograficznej Warner Music Poland. Był też dziennikarzem muzycznym w gazecie "Trybuna Śląska" (Polskapresse) i menedżerem zespołów muzycznych Cool Kids of Death oraz Negatyw.

(01.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.