Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 200 tys. widzów premiery trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Premierowy odcinek trzeciego sezonu programu „Warsaw Shore– Ekipa z Warszawy”, wyemitowany na antenie MTV Polska 29 marca o godz. 23 obejrzało prawie 200 tys. widzów - informuje Viacom International Media Networks.

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy odcinek „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” zapewnił MTV Polska 1,4 proc. udziału w rynku. W grupie docelowej 13-24 program osiągnął 4,9 proc. udziału.
Oficjalny profil programu na Facebooku zgromadził prawie 424 tys. polubień, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze mają łącznie ponad 2 mln fanów.
Producentem wykonawczym trzeciej odsłony „Warsaw Shore” jest firma Golden Media Polska.

(01.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.