Prawie 200 tys. widzów premiery trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”
01.04.2015, 15:48
Premierowy odcinek trzeciego sezonu programu „Warsaw Shore– Ekipa z Warszawy”, wyemitowany na antenie MTV Polska 29 marca o godz. 23 obejrzało prawie 200 tys. widzów - informuje Viacom International Media Networks.
W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy odcinek „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” zapewnił MTV Polska 1,4 proc. udziału w rynku. W grupie docelowej 13-24 program osiągnął 4,9 proc. udziału.
Oficjalny profil programu na Facebooku zgromadził prawie 424 tys. polubień, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze mają łącznie ponad 2 mln fanów.
Producentem wykonawczym trzeciej odsłony „Warsaw Shore” jest firma Golden Media Polska.
(01.04.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter