„Ranczo” w TVP 1 zaczęło sezon dużo lepiej niż przed rokiem
(fot. TVP)
Po trzech odcinkach serial „Ranczo” w TVP 1 przyciąga średnio 6,85 mln widzów – o 1,57 mln więcej, niż na starcie poprzedniej edycji wiosną ub.r.
W wiosennej ramówce Jedynki „Ranczo” jest nadawane od 8 marca, w niedziele o 20.30 i daje stacji 38,30 proc. udziału w rynku (29,24 proc. w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat). To najlepsze wyniki w tym paśmie. Polsat ma w tym czasie średnio 10,38 proc. udziału (11,28 proc. w grupie komercyjnej; premierowe odcinki show „Tylko muzyka” są nadawane dopiero od 15 marca), TVN - 10,25 proc. (13,76 proc.; show „Mamy cię!”), a Dwójka 4,37 proc. (4,84 proc.; „Kabaretowa scena Dwójki”).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 25.03.2015)