Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Seriale, które przyniosły stacjom najwięcej pieniędzy to "Na Wspólnej" i "Pierwsza miłość"

"Na Wspólnej" TVN to serial, który w ostatnim dziesięcioleciu zarobił najwięcej

Najbardziej dochodowym serialem w 2014 roku była emitowana w Polsacie "Pierwsza miłość", która wygenerowała blisko 226 mln zł wpływów z reklam - obliczył dom mediowy Lowe Media (dane cennikowe). Jednak numerem jeden całej ostatniej dekady jest "Na Wspólnej" TVN z blisko 2,1 mld zł.

Po "Pierwszej miłości" drugim najpopularniejszym serialem pod względem obecności reklamodawców w 2014 roku był scripted docu "Szpital" emitowany w TVN. Cennikowo zarobił ponad 225 mln zł. Niewiele mniej przyniosły: scripted docu Polsatu "Dlaczego ja?" - 210 mln zł, komediowy hit Polsatu "Świat według Kiepskich" - 200 mln zł i serial TVP 2 "Barwy szczęścia" - 189 mln zł.
Lowe Media podsumował także całą ostatnią dekadę (od 2004 do 2014 roku). Numerem jeden jest "Na Wspólnej" (TVN) - blisko 2,1 mld zł. Na drugiej pozycji znalazła się "Pierwsza miłość" (Polsat) - 1,95 mld zł, na trzeciej - "M jak miłość" (TVP 2) - 1,42 mld zł. Następny w zestawieniu jest "W-11 Wydział Śledczy", z którego w ub.r., po dziesięciu latach emisji, TVN zrezygnował (1,42 mld zł). Piątą pozycję zajął "Świat według Kiepskich" (1,21 mld zł).

(DR, 03.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.