Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oscary 2015: mała widownia, ale rekordowe stawki za reklamy

Niedzielną transmisję ceremonii rozdania Oscarów na antenie stacji ABC obejrzało 36,6 mln widzów – o 15 proc. mniej, niż przed rokiem.

Oznacza to, że tegoroczna transmisja zgromadziła jedną z najmniejszych widowni w okresie ostatnich 40 lat. Mimo że gala nie cieszyła się wśród telewidzów taką popularnością jak w poprzednich latach (w ub.r. miała 43 mln widzów), to reklamodawcy, którzy zdecydowali się na promowanie przy tym wydarzeniu, płacili najwyższe stawki w historii. Średnio za 30-sekundową reklamę trzeba było wyłożyć ok. 2 mln dol. (w ub.r. – 1,8 mln).
Hollywoodzka gala jest najchętniej oglądanym pozasportowym wydarzeniem telewizyjnym w Stanach Zjednoczonych.

(LL, 25.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.