Kanał TVP Info poprawił wyniki i wyprzedził TVN 24
Kanał TVP Info miał w styczniu największy udział w rynku spośród kanałów informacyjnych. Z głównych kanałów o tej tematyce lepsze niż rok wcześniej wyniki miały w grupie ogólnej TVP Info i TVN 24. W w grupie komercyjnej mimo wzrostu TVP Info nadal prowadził kanał TVN 24.
Wśród wszystkich widzów kanał TVP Info zanotował największy wzrost, osiągając średnio 3,14 proc. udziału w rynku (wobec 2,12 proc. rok temu). Wzrost TVN 24 był nieznaczny – do 2,89 proc. (2,87 proc. rok temu). Natomiast kanał Polsat News miał udział mniejszy niż przed rokiem – 0,88 proc. (1,16 proc.).
W grupie komercyjnej widzów mających 16-49 lat największy udział spośród kanałów informacyjnych miał TVN 24 – 2,27 proc. (niewielki wzrost z 2,23 proc. rok temu). W tej grupie kanał TVP Info miał 1,19 proc. (wzrost z 0,79 proc.). Kanał Polsat News w grupie komercyjnej nie zmieścił się w pierwszej dwudziestce stacji z największymi udziałami.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 03.02.2015)