Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hitem Ekstraklasy w Canal+ Sport był mecz Wisły Kraków z Legią Warszawa

Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach sportowych platformy NC+ mecze aktualnego sezonu piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy.

Od początku sezonu 2014/2015 rozgrywki ligowe oglądać można było w stacjach NC+ na wyłączność. Największą widownię przyciągnęło spotkanie Wisły Kraków z Legią Warszawa, które 21 września br. oglądało w Canal+ Sport średnio 335 tys. widzów. Lepszy wynik w tym sezonie, spośród transmisji piłkarskich w NC+, osiągnęły pokazywane również w Canal+ Sport październikowe El Clásico: Real Madryt – FC Barcelona (391 tys.) oraz dwa mecze Ligi Mistrzów: Manchester City – Bayern Monachium (352 tys.; 25 listopada br.) i Paris Saint-Germain – FC Barcelona (350 tys.; 30 września br.).
Wśród spotkań T-Mobile Ekstraklasy w rundzie jesiennej poziom 300 tys. widzów przekroczyły jeszcze transmisje meczów Legia Warszawa – Ruch Chorzów (324 tys. widzów; 2 listopada br.) oraz Legia Warszawa – Lech Poznań (306 tys.; 27 września br.). Oba oglądać można było w Canal+ Sport.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 18.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.