Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Moda na sukces” kończyła ze średnią widownią 486 tys. osób

We wrześniu 2014 roku minęło 20 lat od debiutu serialu "The Bold and the Beautiful" na antenie TVP 1 (fot. materiały prasowe)

Amerykańską telenowelę pt. „Moda na sukces” w br. oglądało w TVP 1 średnio 486 tys. osób. Spadła z ramówki po ponad 20 latach emisji.

Ostatni odcinek „Mody na sukces” Jedynka pokazała we wtorek 9 grudnia br. (był to 6047. odcinek telenoweli). W br. „Moda na sukces” była nadawana od wtorku do piątku o 14.25. Jedynka miała w tym paśmie 8,4 proc. udziału w rynku, wyprzedzając Dwójkę (4,6 proc.), lecz przegrywając z TVN (10,4 proc.) i Polsatem (9,7 proc.). Sprzedaż reklam przy serialu przyniosła w br. 5,68 mln zł (cennikowo, bez rabatów).
Jak wskazują dane w tabeli, od kilku lat widownia „Mody na sukces” zmniejszała się, a sytuacji nie poprawiało przesuwanie telenoweli w ramówce TVP 1.

Oglądalność „Mody na sukces” w TVP 1
Rok Widownia Udział w 4+ Udział w 16-49
2010 1 933 249 25,5% 13,9%
2011 1 922 506 23,6% 13,7%
2012 851 726 13,5% 6,4%
2013 782 132 10,4% 4,7%
2014 486 446 8,4% 3,9%

Informując o końcu emisji telenoweli, rzecznik TVP Jacek Rakowiecki stwierdził: „Taką decyzję musieliśmy podjąć ze względu na bardzo wysoką cenę, jakiej dystrybutor (CBS – przyp. red.) żądał od nas za kolejne odcinki”. „TVP musi kierować się rachunkiem ekonomicznym i z wyjątkiem pozycji i programów mieszczących się w definicji misji nie może dopłacać do emitowania serialu, który jest przedsięwzięciem czysto komercyjnym” - dodał.
„Moda na sukces” zadebiutowała w Jedynce we wrześniu 1994 roku. Telenowela powstała dla amerykańskiej stacji CBS (emisja od 1987 roku).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 12.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.