Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie największy udział w rynku telewizyjnym zdobył TVN

W listopadzie br. największy udział w rynku miał TVN – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

W trzecim miesiącu obowiązywania jesiennych ramówek telewizyjnych średni udział TVN w rynku wyniósł 12,42 proc. (rok temu: 12,99 proc.). Drugie miejsce zajął TVP 1 z udziałem 12,13 proc. (spadek z 13,08 proc.), a trzeci był Polsat – 11,99 proc. (11,8 proc.). Dalej uplasowały się: Dwójka – 9,04 proc. (10,64 proc.) i TVN Siedem – 3,37 proc. (stacja utrzymała wynik sprzed roku). Spośród stacji pierwszej dziesiątki oprócz Polsatu wzrost zanotowały jeszcze TV 4, TVP Info i Puls 2.



W grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) TVN prowadził z udziałem 14,1 proc. (spadek z 14,87 proc. rok temu). Także tu z czterech największych telewizji wynik poprawił tylko Polsat - do 13,35 proc. udziału (z 12,51 proc.). W pierwszej piątce znalazły się też: Jedynka – 8,65 proc. (spadek z 9,15 proc.), Dwójka – 7,54 proc. (9,17 proc.) i TV Puls – ze wzrostem do 4 proc. (z 3,76 proc.). Większy niż przed rokiem udział miały w pierwszej dziesiątce także: TV 4, TVN 24, Puls 2 i TTV.


W październiku w grupie ogólnej najlepiej radził sobie Polsat, a TVN miał najlepszy wynik w grupie komercyjnej
. Z kolei we wrześniu największy udział w rynku w obu grupach miał TVN.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 02.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.