Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show "Rolnik szuka żony" miał 3,6 mln widzów, do zobaczenia za rok

Partnerkę w programie "Rolnik szuka żony" znalazł tylko Paweł Szakiewicz (siedzi pierwszy z lewej; fot. materiały prasowe)

Reality show "Rolnik szuka żony", który zadebiutował w jesiennej ramówce TVP 1, gromadził średnio 3,62 mln widzów. Finałowy odcinek w niedzielę 23 listopada oglądało 4,84 mln osób.

Program "Rolnik szuka żony" był emitowany od 7 września w niedziele o 21.30. Uczestniczyło w nim pięciu rolników, którzy wybierali partnerki życiowe (ostatecznie w finale zawiązała się tylko jedna para). W czasie emisji tego reality show Jedynka była zdecydowanym liderem pasma w obu grupach. W grupie ogólnej stacja prowadziła ze średnim udziałem 23,7 proc., a w komercyjnej, wśród widzów mających 16-49 lat, 20 proc. W obu grupach drugie miejsce zajął Polsat z 14,8 proc. udziału (15,8 proc. w grupie 16-49), a dalej uplasowały się: TVN z wynikiem 10 proc. (10,6 proc.) i Dwójka – 5,4 proc. (5,1 proc.).
Przychody ze sprzedaży reklam przy programie wyniosły 10,79 mln zł (cennikowo, bez rabatów).
Jedynka planuje drugą edycję reality show "Rolnik szuka żony". Rozpoczęły się już castingi dla rolników. - Myślę, że w maju przyszłego roku pokażemy zerowy odcinek drugiej edycji, z prezentacjami rolników, bohaterów programu – mówi Piotr Radziszewski, dyrektor TVP 1. Po prezentacjach do udziału w programie będą się mogły zgłaszać panie. Drugi sezon programu "Rolnik szuka żony" trafi do ramówki Jedynki jesienią 2015 roku.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 25.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.