Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Druga edycja serialu "Na krawędzi" w Polsacie miała 1,5 mln widzów

Drugi sezon kryminalnego serialu "Na krawędzi" oglądało w Polsacie średnio 1,49 mln widzów – ok. 380 tys. mniej niż pierwszy, emitowany wiosną ub.r.

Serial "Na krawędzi" był nadawany w czwartki o godz. 22.05, od 4 września do 20 listopada (w pierwszym dniu Polsat pokazał od razu dwa odcinki, zaczynając emisję o godz. 21). Najpopularniejszy odcinek przyciągnął 1,66 mln widzów (6 listopada). W czasie emisji "Na krawędzi" Polsat w obu grupach przegrał z TVN. W grupie ogólnej Polsat miał 13 proc. udziału, podczas gdy TVN – 15 proc. (m.in. "Kuchenne rewolucje", pasmo filmowe), TVP 1 – 10,8 proc. (m.in. pasmo filmowe), a TVP 2 – 7,6 proc. (pasmo filmowe). W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat serial Polsatu wybierało 10,4 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory. TVN miał tu 19,2 proc. udziału, Dwójka 9,8 proc., a Jedynka 6,4 proc.

Sprzedaż reklam przy serialu przyniosła Polsatowi 12,31 mln zł (18 proc. mniej niż w pierwszej edycji; dane cennikowe, bez rabatów).

Od lipca br. premierowe odcinki drugiej serii można było oglądać w aplikacji Ipla – to pierwszy wysokobudżetowy polski serial udostępniony w sieci tak długo przed premierą telewizyjną. Nadawca nie ujawnił dotychczas wyników oglądalności "Na krawędzi" w Internecie. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 24.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.