Startuje kampania wizerunkowa promująca telewizję (wideo)
W związku z przypadającym w najbliższy piątek Światowym Dniem Telewizji pod hasłem ”We Love TV!” startuje międzynarodowa kampania wizerunkowa promująca to medium.
W ramach projektu publiczne i komercyjne stacje telewizyjne w wielu krajach wyemitują 30-sekundowy spot reklamowy podkreślający znaczenie telewizji jako wiodącego medium. Spot będzie zachęcał do udostępniania w mediach społecznościowych swoich ulubionych ”momentów telewizyjnych” i oznaczania ich tagami #WorldTVDay oraz #WeLoveTV. Z materiałów udostępnionych przez telewidzów ma powstać kolejny film promocyjny zatytułowany ”You Love TV”.
Współorganizatorami kampanii są m.in. Europejska Unia Nadawców (EBU), European Group of Television Advertising (EGTA) oraz Association of Commercial Television in Europe (ACT).
Światowy Dzień Telewizji został ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych w 1996 roku.
(LL, 19.11.2014)