Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wpływy z reklam właściciela Kino Polska urosły o 30 proc.

Po trzech kwartałach br. Grupa Kapitałowa Kino Polska TV SA zmniejszyła przychody o 9,86 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

Przychody ze sprzedaży wyniosły 72,55 mln zł, z czego 15,28 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 30 proc.). Grupa zwróciła uwagę, że znaczący wpływ na jej wyniki miała fuzja platform N i Cyfry+ i związany z nią spadek abonentów NC+, co przełożyło się na niższe przychody pozyskane od tego kontrahenta.
Zysk netto rok do roku zwiększył się z 14,21 mln zł do 43,89 mln zł. Jak podano w sprawozdaniu, w zysku netto uwzględniono sprzedaż akcji Stopklatka SA (36,5 mln zł), które nabyła Agora SA.

(KOZ, 16.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.