Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominik Libicki zrezygnował z zarządzania Cyfrowym Polsatem

Dominik Libicki był prezesem Cyfrowego Polsatu od 2001 roku (fot. Szymon Jankowski)

Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu, złożył rezygnację ze stanowiska. Powodem jest konflikt dotyczący strategii Cyfrowego Polsatu. Libicki odchodzi też z zarządu Polkomtelu - był wiceprezesem. Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu na nowego prezesa wyznaczyła Tomasza Gillnera-Gorywodę, obecnego dyrektora generalnego Polkomtelu.

Dominik Libicki swoją decyzję uzasadnia brakiem zgodności stanowisk co do sposobów realizacji strategii Grupy Cyfrowy Polsat SA. W komunikacie prasowym zaznaczono, że „cele i strategia Grupy pozostają takie same, a różnice wystąpiły jedynie w sposobach ich realizacji”.

„Dominik był ze mną niemal od samego początku, był przy mnie we wszystkich najważniejszych momentach w mojej historii biznesowej. Jest jednym z najlepszych menedżerów, z jakimi miałem możliwość pracować i liczę, że mimo różnicy zdań co do sposobu realizacji naszej wspólnej strategii, nasze wspólne dziecko, czyli Grupa Polsat będzie się z sukcesem dalej rozwijać” – powiedział po posiedzeniu rady nadzorczej jej przewodniczący i właściciel Grupy Polsat Zygmunt Solorz-Żak.

Dominik Libicki, cytowany w komunikacie, powiedział: „Prezesem Cyfrowego Polsatu zostałem w 2001 roku, kiedy nikt na rynku mediów nie dawał nam szans powodzenia. Dzięki ciężkiej pracy, determinacji i ogromnemu zaangażowaniu wielu ludzi udało nam się przetrwać wiele trudnych momentów i stworzyć największą grupę medialno-telekomunikacyjną w Polsce i jedną z największych w Europie”.

Libicki był związany z Grupą Polsat od 1995 roku. Od 2001 roku kierował Grupą Cyfrowy Polsat SA. Wcześniej był dyrektorem w PAI Film oraz prowadził własną firmę producencką Studio Meg.

Nowy prezes Tomasz Gillner-Gorywoda jest dyrektorem generalnym Polkomtelu od listopada 2012 roku. Wcześniej był prezesem Laris Investments.

"Cyfrowy Polsat będzie kontynuował kurs obrany już kilka lat temu przez Zygmunta Solorza-Żaka, czyli dostarczanie kompleksowej oferty dla domu, od treści programowych po szybko rosnącą liczbę usług telekomunikacyjnych, finansowych i energetycznych" - uważa Marek Sowa, ekspert rynku mediów

(MAK, 28.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.