Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kino Polska TV ma nową szefową marketingu

Milena Wiśniowolska została dyrektor marketingu Kino Polska TV SA. Zastąpiła na tym stanowisku Łukasza Bułkę, który będzie teraz doradzać spółce.

Milena Wiśniowolska wcześniej związana była przede wszystkim z rynkiem finansów i nieruchomości, jako szefowa marketingu Murator Expo i współwłaścicielka agencji marketingowej Empirus. Przez dwa lata produkowała i prowadziła w Grupie Polsat oraz TVP Info cotygodniowe magazyny poradnicze poświęcone nieruchomościom.

(KOZ, 13.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.