Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN jednak zrezygnował z bloków reklamowych między programami w niedzielny wieczór

Magda Gessler (fot.Marcin Obara/Press)

TVN przestał emitować bloki reklamowe między wybranymi programami w niedzielę wieczorem, choć wcześniej biuro prasowe stacji zapewniało, że ich brak w październikowym cenniku to błąd techniczny.

Gdy w drugiej połowie września br. TVN Media opublikował w Internecie cennik dla TVN-u na październik, wynikało z niego, że w niedzielne wieczory stacja nie będzie emitować bloków reklamowych pomiędzy programem "Masterchef" a serialem "Lekarze", oraz między tym serialem a nadawanym zaraz po nim programem "Na językach". To oznaczało powrót do strategii z jesieni ub.r., choć jeszcze we wrześniu br. bloki reklamowe pomiędzy programami w niedzielne wieczory były emitowane. Stacja, rezygnując z emisji niektórych breaków, chce ułatwić przepływ widowni między swoimi programami, ale wiąże się to ze zwiększeniem przerw reklamowych w trakcie trwania poszczególnych audycji.

Gdy kilkanaście dni temu zapytaliśmy TVN o to, dlaczego od października stacja planuje zrezygnować z emisji bloków reklamowych między niedzielnymi programami i zwiększa ich liczbę w trakcie tych produkcji, usłyszeliśmy, że to błąd techniczny przy konstruowaniu październikowego cennika sprawił, że bloków między programami zabrakło. W rzeczywistości miały być. Jednak wczoraj wieczorem odcinek serialu "Lekarze" wszedł na antenę zaraz po zakończeniu programu "Masterchef". Na niespełna cztery minuty przed końcem "Masterchefa" TVN wyemitował dwa bloki reklamowe przerwane autopromocją.

(BG, 06.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.