Ponad milion osób ogląda reality show TVN, w którym mamy oceniają mamy
W programie "Mama kontra mama" matki oceniają się wzajemnie (fot. mat. TVN)
Reality show "Mama kontra mama" po czterech odcinkach przyciąga do TVN średnio 1,04 mln widzów.
"Mama kontra mama" to jedna z nowości jesiennej ramówki TVN. Program, w którym matki komentują metody wychowawcze innych matek, jest nadawany od 7 września w niedziele o 18. Wśród wszystkich widzów TVN ma w czasie jego emisji średnio 8,8 proc. udziału w rynku – i przegrywa z konkurencyjnymi stacjami. Najlepiej wypada w tym paśmie Polsat z udziałem 14,8 proc., TVP 1 ma 14,4 proc. udziału, a TVP 2 – 10,6 proc. Znacznie lepiej "Mama kontra mama" radzi sobie w grupie komercyjnej (osoby mające 16-49 lat), w której z udziałem 12,7 proc. przegrywa tylko z Polsatem (16,9 proc.), wyprzedza zaś Jedynkę (8 proc.) i Dwójkę (6,8 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 30.09.2014)