Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tanieją reklamy przy "M jak miłość"

Średnia cena w cenniku reklamowym głównych anten Telewizji Polskiej na wrzesień br. jest taka sama jak we wrześniu ub.r.

Biuro reklamy TVP zaczęło sprzedaż czasu reklamowego TVP 1 i TVP 2 na przyszły miesiąc. We wrześniu, po okresie wakacyjnych powtórek, zaczną obowiązywać jesienne ramówki tych stacji. Na antenę wejdą m.in. seriale "Blondynka" (TVP 1), "O mnie się nie martw" (TVP 2), "Czas honoru. Powstanie" (TVP 2), nowa edycja programu rozrywkowego "The Voice of Poland" (TVP 2) i rozgrywki Ligi Mistrzów (TVP 1). Najdroższą pozycją będzie jednak program informacyjny "Wiadomości" (TVP 1) i emitowany po nim "Sport". Za 30-sekundowy spot po "Wiadomościach" i przed "Sportem" trzeba zapłacić do 81,3 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Prawie tyle samo spoty po "Wiadomościach" kosztowały we wrześniu ub.r. (tegoroczna cena jest o 0,6 proc. niższa). Z kolei reklamy przed "Sportem" zdrożały o 2,7 proc.
Rok temu najdroższą pozycją w cenniku TVP był serial Dwójki pt. "M jak miłość", przy którym reklamy obecnie kosztują maksymalnie 78 tys. zł – o 12,8 proc. mniej niż we wrześniu ub.r.

(RUT, 19.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.