Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program ”Dzień dobry wakacje” w TVN przyciąga średnio 700 tys. widzów

Program ”Dzień dobry wakacje” w TVN ogląda więcej widzów niż letnie wydania ”Pytania na śniadanie” w TVP 2.

Pod koniec czerwca zarówno Dwójka, jak i TVN przed wakacyjną przerwą zaprzestały emisji codziennych wydań swoich programów śniadaniowych. W letniej ramówce ”Pytanie na śniadanie” emitowane jest tylko w soboty (od 28 czerwca), a ”Dzień dobry wakacje” w soboty i niedziele (też od 28 czerwca).
Program TVP 2 (8-10.30) ogląda średnio 401,4 tys. widzów, przy udziale w rynku 8,98 proc. (7,23 proc. w grupie komercyjnej). ”Dzień dobry wakacje” (8.30 – 11) w soboty śledzi średnio 619,8 tys. widzów, a udział TVN w tym czasie wynosi 12,82 proc. (14,5 proc. w grupie komercyjnej). Natomiast w niedziele program gromadzi średnio 780,4 tys. widzów (udziały wynoszą odpowiednio 12 proc. i 15,43 proc.). Weekendowe wydania ”Dzień dobry wakacje” w TVN ogląda średnio 700,5 tys. widzów (12,35 proc. udziału w rynku, 15,01 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 17.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.