Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ranczo” hitem świąt, najwyższy udział miała Jedynka

(fot. youtube.com)

Podczas świąt Wielkanocnych najwięcej widzów zgromadził serial ”Ranczo” pokazywany w TVP 1. Najwyższy udział w rynku miała Jedynka, a w grupie komercyjnej – Polsat.

”Ranczo” w niedzielę oglądało w TVP 1 średnio 5,77 mln widzów, dając stacji w tym czasie 35,6 proc. udziału w rynku. Spośród filmów najwięcej osób przyciągnął – również do TVP 1 – film ”Karol. Papież, który pozostał człowiekiem”, który w poniedziałek miał 3,22 mln widzów (21,53 proc. udziału). Natomiast najchętniej oglądaną pozycją rozrywkową w święta był program ”Twoja twarz brzmi znajomo” – w sobotę do Polsatu przyciągnął 2,85 mln widzów.
Największy udział w rynku w dniach 19-21 kwietnia miała Jedynka – 12,8 proc. (podczas ubiegłorocznych świąt – 14,63 proc.). Dalej znalazły się: Polsat – 10,79 proc. (10,08 proc.), TVP 2 – 9,47 proc. (11,49 proc.) oraz TVN – 9,12 proc. (11,49 proc.). W grupie komercyjnej liderem był Polsat z 12,64 proc. (11,41 proc. przed rokiem), za nim uplasowały się: TVN – 11,04 proc. (13,37 proc.), TVP 1 – 9,52 proc. (10,72 proc.) oraz TVP 2 – 8,16 proc. (10,6 proc.)
Dane: Nielsen Audience Measurement.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.