Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Nastoletnie matki” poprawiły oglądalność MTV Polska

Bohaterki serialu dokumentalnego "Nastoletnie matki" (fot. MTV)

Średnio 36,4 tys. widzów oglądało w MTV Polska serial dokumentalny "Teen Mom Poland – Nastoletnie matki" z udziałem czterech nastolatek i opowiadający, jak godzą one obowiązki matek z nauką, pracą i życiem osobistym.

Kanał pokazywał produkcję w niedziele o 18.25, od 26 stycznia do 5 kwietnia br. Emitując serial stacja MTV Polska miała 0,24 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej – 0,49 proc. To dwa razy więcej niż wynosi średnia oglądalność MTV Polska. W dniach 26 stycznia – 6 kwietnia stacja miała 0,11 proc. udziału w rynku (0,22 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.