Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP sprzedaje swoje programy w Europie, Chinach i USA

Telewizja Polska sprzedała swoje produkcje i koprodukcje do Niemiec, Rosji, USA, Turcji, Czarnogóry, Szkocji i Chin.

Biuro Handlu TVP sprzedało do Niemiec i krajów niemieckojęzycznych seriale „Paradoks” i „Głęboka woda” (TVP 2), cztery filmy dokumentalne („Uwikłani”, „Argentyńska lekcja”, „Uciekinier”, „Lech Majewski – Świat według Bruegla”), pięć filmów fabularnych („Rysa”, „Drzazgi”, „80 milionów”, „Bez wstydu”, „Ostatnie piętro”) oraz dwa seriale animowane („Bajki i baśnie polskie”, „Podróże na burzowej chmurze”).
Inny serial Dwójki, „Czas honoru”, zobaczą widzowie w Czarnogórze i Szkocji. Do Rosji trafią seriale „Dom nad rozlewiskiem” (TVP 1) oraz „Oficerowie” (TVP 2). Z produkcji filmowej do Turcji i USA sprzedano „Dekalog” Krzysztofa Kieślowskiego, a na Słowację „Brzezinę”, „Wielki Tydzień” i „Tatarak” Andrzeja Wajdy. Z kolei na telewizyjny rynek chiński trafią animowane produkcje dla dzieci (m.in. „Ferdynand Wspaniały”, „O dwóch takich, co ukradli księżyc” i „Lis Leon”).
TVP zamierza też oferować swoje programy na kwietniowych targach telewizyjnych w Cannes, gdzie zaprezentuje m.in. najnowsze seriale: „Słodkie życie” (TVP 1) i „BarON24” (TVP 2).

 

(RUT, PR, 19.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.