Zapisz się na:
Pressletter

Kulisy ”Tańca z gwiazdami” pokaże Polsat Cafe

autor: Maciej Kozielski

19.02.2014 08:10

Emisji show ”Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie będzie towarzyszyć program w Polsat Cafe.

Polsat Cafe po każdym odcinku show, pokazywanym na głównej antenie w piątki o 20, będzie nadawać o 22 ”Kulisy programu”. Potrwają one blisko pół godziny. ”Taniec z gwiazdami” zadebiutuje 7 marca.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Iwona Schymalla jest wśród 37 kandydatów do zarządu TVP

Kampania wyborcza przesuwa „Wspaniałe stulecie” w TVP 1

Trwają prace nad drugą edycją serialu TVP 1 pt. "Strażacy"

Radio Wawa i Katarzyna Jankowska z nagrodami ZAiKS

"Wspaniałe stulecie" będzie kontynuowane w jesiennej ramówce TVP 1


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wojna bulwarówek

W dniu debiutu nowego tygodnika tabloidowego ukazał się drugi o bliźniaczym tytule i podobnej szacie graficznej. Wydawnictwu Fratria rękawicę rzucił koncern Ringier Axel Springer Polska.

W reklamie lekarz szkodzi

Izby lekarskie karzą medyków za udział w reklamie i za zachęcanie pacjentów do sięgania po suplementy diety.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine