Zapisz się na:
Pressletter

Kulisy ”Tańca z gwiazdami” pokaże Polsat Cafe

autor: Maciej Kozielski

19.02.2014 08:10

Emisji show ”Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie będzie towarzyszyć program w Polsat Cafe.

Polsat Cafe po każdym odcinku show, pokazywanym na głównej antenie w piątki o 20, będzie nadawać o 22 ”Kulisy programu”. Potrwają one blisko pół godziny. ”Taniec z gwiazdami” zadebiutuje 7 marca.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Scripps Networks Interactive zakończył przejęcie pakietu kontrolnego TVN

Komisja Etyki TVP: Tomasz Lis naruszył zasady etyki dziennikarskiej

TVP 1 liderem w pierwszym półroczu

Walne zgromadzenia TVP i trzech rozgłośni publicznych mają przerwę

„Walizka” i „Podróż na Księżyc” z Grand Prix XV Festiwalu Dwa Teatry


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły




Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

ITI i Canal+ finalizują sprzedaż większościowego udziału w TVN

Grupy ITI i Canal+ finalizują sprzedaż większościowego udziału w TVN grupie Scripps Networks Interactive. Łączna kwota, którą zapłaci nabywca to 584 mln euro - poinformowała w czwartek Grupa ITI.

PayU wystawiony na sprzedaż. Nie na Allegro

Najpierw pod młotek poszedł Bankier.pl, ponoć także platforma aukcyjna jest do kupienia. Sama spółka transakcyjna może być warta 200 mln zł.

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine