Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Finanse i oferta programowa w drugim dniu przesłuchań kandydatów do władz TVP

Piotr Gąsowski poprowadzi teleturniej w Polsacie

Telewizje zarobiły na kampanii wyborczej cennikowo 8,63 mln zł

Producent „Uwagi!” choć zawieszony przez TVN, to wciąż pracuje

Konkurs Eurowizji zmieścił się w budżecie 15 mln euro


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Lisiecki: PMPG Polskie Media ma bardzo duży potencjał

Michał M. Lisiecki, prezes spółki PMPG Polskie Media, podkreślił w wywiadzie dla inwestorzy.tv, że jego firma ma "bardzo duży potencjał" oraz "stabilne wyniki". - Nasza przyszłość jest w mediach cyfrowych, produkujemy bardzo dużo wysokiej jakości kontentu, jesteśmy wskaźnikowo na swoim rynku numerem jeden w cytowalności, numerem jeden w top 10 najlepiej zarabiających magazynów. Jesteśmy jednym z najlepiej rozpowszechnianych tygodników, najbardziej atrakcyjnych również dla reklamodawców i dla czytelników, więc potencjał jest ogromny - powiedział.

Charter Comm bliski przejęcia Time Warner Cable

Time Warner Cable jest bliski osiągnięcia porozumienia odnośnie przejęcia przez mniejszego rywala, koncern Charter Communications w ramach transakcji o szacunkowej wartości 55 mld USD tworzącej z drugiego i trzeciego największego operatora kablowego w USA głównego rywala dla sektorowego lidera, spółki Comcast, donosi Bloomberg.

Allegro rozpoczyna sprzedaż detaliczną. Czy to początek rywalizacji z własnymi użytkownikami?

Grupa Allegro w piątek uruchomiła Sklep Allegro i zaczyna właśnie konkurencję z… własnymi użytkownikami. Na razie w kategorii zabawek z okazji dnia dziecka, ale moi informatorzy donoszą, że niedługo w Sklepie Allegro pojawią się przedmioty z innych kategorii. Według informatorów Grupa Allegro wynajęła już dwa magazyny właśnie na poczet własnej sprzedaży detalicznej.

Najważniejsze narzędzia SEO dla dziennikarza internetowego

SEO, a w szczególności jego najbardziej użytkowa działka - SEO copywriting - to już nie jest wiedza tajemna, lecz codzienność dla wielu. Każdy świadomy dziennikarz internetowy zdaje sobie sprawę, w jakim środowisku żyją jego materiały i wykorzystuje niektóre techniki pozycjonowania by osiągnąć cel, do którego dąży każdy dziennikarz - dotrzeć do jak najszerszego audytorium.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine