Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Nowy prezes TVP przywitał się z pracownikami e-mailem

TVP z jednoosobowym zarządem

Janusz Daszczyński zaczyna kadencję prezesa TVP

Katowicki radny planuje turniej piłkarski ku pamięci Dariusza Kmiecika

Program tworzony wraz z PAP w jesiennej ramówce Kino Polska


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Nokia pokazała kulę do nagrywania

Fiński koncern nie powiedział jeszcze ostatniego słowa na rynku sprzętu elektronicznego i stworzył kamerę rzeczywistości wirtualnej.

#jedzjabłka ma już rok!

Nasza akcja, zachęcająca do zwiększenia spożycia polskich jabłek w związku z embargiem na polskie owoce nalożonym przez prezydenta Rosji dziś kończy rok.

9 trendów z Cannes Lions 2015

Przejrzałam wreszcie wszystkich nagrodzonych w tym roku podczas festiwalu w Cannes. Trochę jestem rozczarowana wynikami – wśród nagrodzonych znalazło się wiele kampanii podobnych do tych, które były nagradzane w poprzednich latach.

Lokalnie też może być kreatywnie

- Jeżeli chcielibyśmy zrobić zestawienie kreatywnych kampanii, które zwróciły w ostatnich tygodniach uwagę konsumentów i branży, z pewnością znalazłyby się w nim takie marki jak Coca-Cola, Always czy Honda. Na szczęście nie chcemy robić takiego zestawienia. Głównie dlatego, że w sieci można ich znaleźć dziesiątki. Jedne nie różniące się niczym od drugich. Niepocieszonym polecam wpisanie frazy „top campaign” w googla i kliknięcie w pierwszy link - pisze Paulina Imiołek z agencji John Pitcher.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine