Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zarząd TVN chce wypłacić akcjonariuszom dywidendę

Polsat wygrał kwiecień w walce o widownię telewizyjną

Prawie 870 tys. widzów walki Mayweather – Pacquiao w TVP

”The Voice of Poland” wróci do TVP 2 jesienią

Barbara Bilińska-Kępa w A+E Networks Poland


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Billboardy na Lubelszczyźnie prowokują

Ponad 20 billboardów fundacji Wolność od Religii pojawiło się na terenie województwa lubelskiego.

Dlaczego Mastalerek wyszedł z TVP. Bo nowtowania Dudy stoją w miejscu?

Marcin Mastalerek wyszedł ze studia "Wiadomości" TVP. Zrobił to w niedzielę 3 maja. Zagrzmiało, kometa ogonem swym nieboskłon omiotła, wiatr się zerwał, a ptactwo wszelakie spłoszone wzbiło się w powietrze.

Wideo w sieci może być lepsze od reklamy w TV. Te projekty o tym świadczą

Przyglądamy się skutecznym i pomysłowym realizacjom, które opierały się głównie na wideo specjalnie przygotowanym dla internautów. Pod lupę wzięliśmy projekty dla operatora komórkowego, producenta piwa, ubezpieczyciela oraz producenta patelni.

Bezprawnik.pl - nowy medialny startup Grupy Spider’s Web

Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine