Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Eska odwołuje zimę i zabiera słuchaczy do Egiptu

Prokuratura złożyła apelację w sprawie dziennikarzy zatrzymanych w PKW

NBC Universal wycofuje swoje kanały z Rosji

TVP zwolni etatowych strażników

"Sensacje XX wieku" Wołoszańskiego na zmianę z Teatrem Telewizji


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

„The Economist" pierwszy raz pokieruje kobieta

Siedemnastą redaktor naczelną została Zanny Minton Beddoes. To pierwsza kobieta, która będzie pełnić tę funkcję. Ma w życiorysie wątki polskie

Reklamy na Allegro pomogą sprzedawcom?

Użytkowników Allegro zaskoczy wkrótce duża zmiana. Z popularnej platformy handlowej, gdzie dotychczas pojawiały się tylko nieliczne autopromocje, szerokim strumieniem popłyną reklamy.

Brytyjski wywiad przechwytywał maile dziennikarzy

Agencja GCHQ zajmująca się wywiadem elektronicznym w w 2008 roku miała przechwytywać korespondencje dziennikarzy pracujących m.in. dla BBC, "Guardiana", "New York Timesa", "Le Monde" i "Washington Post" - podaje "The Guardian". GCHQ odmówiło komentarza, stwierdzając tylko, że wszystkie działania agencji są zgodne z Europejską Konwencją Praw Człowieka.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine