Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Wspaniałe stulecie" pomogło "Teleexpressowi", "Wiadomości" wciąż drugie

Lidl podał szczegóły nowego formatu reklamowego, Wellman oddaje część honorarium

TV Republika zmienia się w kanał uniwersalny

Jacek Laskowski zastąpi Włodzimierza Szaranowicza w grze FIFA 2016 (wideo)

„M jak miłość”, „Teleexpress” i kabarety hitami lata


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Przeglądarka Chrome będzie blokować reklamy

Przeglądarka internetowa Chrome od wtorku będzie blokować niektóre reklamy oparte na technologii Adobe Flash - poinformował Google. Ma to przyspieszyć ładowanie się stron, zwiększyć bezpieczeństwo i przedłużyć żywotność baterii w urządzeniach przenośnych.

Olejnik bije w Dudę. "Może o nim nie słyszał? Jest taki młody"

Monika Olejnik krytycznie na Facebooku o Andrzeju Dudzie. Pod archiwalnym zdjęciem, które przedstawia Lecha Wałęsę ironizuje z urzędującego prezydenta.

Polskie serwisy VOD nie obawiają się Netfliksa. Pewność siebie czy arogancja?

Netflix potwierdził, że planuje wejście na polski rynek i mimo że nie podał dokładnej daty, wydawałoby się, że polskie serwisy powinny przygotować się na taką ewentualność. Tymczasem większość przekonuje, że Amerykanie na polskim podwórku i tak nie będą mieli żadnych forów, więc specjalnie się nie martwią.

Jak w kampanii reklamowej efektywnie zintegrować światy online i offline?

Dobranie kanału komunikacji zgodnie z preferencjami grupy docelowej kampanii, to jedno z najważniejszych założeń każdej strategii promocji. Dobrze wybrane narzędzie w połączeniu ze starannie przygotowaną treścią komunikatu (czyt. również dostosowaną do gustów odbiorcy) jest przepustką dla marki do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów swoich działań.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine