Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



1,8 mln widzów oglądało zwycięstwo Polski z Rosją w płatnym kanale

Wildstein rozstaje się z TV Republika, ma go zastąpić Terlikowski

"Kuba Wojewódzki" w TVN na początku sezonu stracił 400 tys. widzów

„M jak miłość” najdroższą pozycją w cenniku TVP

Polsat tłumaczy się z praw do siatkarskiego mundialu


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Wydawcy chcą zmienić badania czytelnictwa

Celem jest m.in. to, by prasa mogła prezentować łączny zasięg wydań drukowanych i elektronicznych.

Kolejne przejęcia w polskim internecie

Grupa WP kupiła udziały w internetowej spółce Domodi. Z kolei Internet Ventures – w MyBaze i LepszaOferta.pl.

OLX.pl rozpoczyna kampanię reklamową

Trzy 30-sekundowe spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych i radiowych. A w internecie - na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe.

Tańczący ze światłami

Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine