Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Kurski rzucił pomysł Telewizji Wyszehradzkiej, planowano ją już 11 lat temu

Turecki serial ma dać widzom Jedynki oddech i poprawić oglądalność "Wiadomości"

Comcast kupił studio filmowe DreamWorks Animation za prawie 4 mld dol.

Grupa Polsat pokaże na antenach otwartych aż 24 mecze Euro 2016

TVP żąda kodów pocztowych uczestników panelu telemetrycznego, Nielsen odmawia


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Telewizja Puls wykorzystuje gorszą sytuację w TVP. Są dni kiedy ma większą widownię

W kwietniu obie główne anteny Telewizji Polskiej - TVP 1 i TVP 2 - mają łączne udziały mniejsze niż sam Polsat czy TVN. Tak źle w TVP jeszcze nie było. Tę sytuację wykorzystuje Telewizja Puls, która w niektórych dniach notuje wyższą widownię niż TVP

Grażyna Torbicka. Moment wolności

Prowadziła niedawno w Teatrze Narodowym spotkanie z bohaterami filmu "Droga do mistrzostwa" Bartosza Konopki. Kiedy dziękowała artystom, Agnieszka Holland powiedziała: - A teraz podziękujmy Grażynie. Zerwały się brawa.

Żonglujący kanałami

„Być obecnym na Facebooku” nie jest strategią marketingową.

Cyfrowi aktorzy w filmach. Jak wyglądała droga od prostych modeli 3D do fotorealizmu?

Człowiek generowany komputerowo to efekt, który przeszedł niezwykle długą ewolucję. Wciąż jednak tkwi w połowie drogi do doskonałości. Kolejne etapy jego rozwoju rozwiązywały stare problemy… i tworzyły nowe.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
webdesigner
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine