Zapisz się na:
Pressletter

TVP: olimpiada na pięciu antenach, w Internecie i na urządzeniach mobilnych

autor: Maciej Kozielski

27.01.2014 08:00

Telewizja Polska pokaże Igrzyska Olimpijskie w Soczi na pięciu antenach.

Transmisje zaplanowały TVP 1 i TVP 2 (w sumie ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (w jej ramówce zaplanowano nocne pasmo powtórkowe). Relacje na antenach otwartych zaczynać się mają już o godz. 9 i trwać nawet do 20.

 
TVP szykuje transmisje przede wszystkim z dyscyplin, w których Polacy mają szanse na medale.
 
Do Soczi Telewizja Polska wyśle 30-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy (m.in. Przemysław Babiarz, Mariusz Czerkawski, Jacek Laskowski, Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski), pięć ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza.
 
Wszystkie transmisje realizowane przez TVP 1, TVP 2 i TVP Sport udostępnione zostaną w postaci streamów w serwisie Soczi2014.tvp.pl. Nadawca przygotuje także 15 kanałów poświęconych poszczególnym dyscyplinom.
 
Na platformie hybrydowej TVP znajdzie się specjalna aplikacja olimpijska. Przygotowana zostanie również aplikacja mobilna, dzięki której na telefonach komórkowych i tabletach będzie można odbierać transmisje antenowe oraz kanały dyscyplin olimpijskich.

 
(KOZ, PR)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Wielka gra" jesienią wróci na antenę TVP. Poprowadzi ją Stanisława Ryster? (wideo)

Jacek Łęski chce prowadzić program gospodarczy w TVP 1

Mira Suchowiejko kierownikiem redakcji zagranicznej TAI

Joanna Klimek wicedyrektorem biura programowego TVP

"Debata" w TVP 1 przegrywa z serialami rywalizację o widzów


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Media publiczne nie będą już spółkami Skarbu Państwa

Media publiczne nie będą już spółkami Skarbu Państwa. Jak mówiła w radiowej Trójce posłanka PiS Elżbieta Kruk, takie rozwiązanie wynika ze wstępnego projektu tzw. dużej ustawy medialnej.

Wielkie show już se ne vrati

W roku piłkarskiego EURO i igrzysk w Rio reklamodawców czeka nie lada gratka — szansa na wielkie widownie przed telewizorami. To na rynku towar z najwyższej półki

O miejscu i roli kobiet w dzisiejszej reklamie

Reklamy, które w przedmiotowy sposób przedstawiają kobiety, to jedne z tych, których totalnie nie akceptuje. W przypadku takich kampanii nie ma mowy o jakiejkolwiek kreatywności, nie wspominając nawet o artyzmie, który – uparcie będę się tego trzymał – w branży reklamowej również można dostrzec. Uprzedmiotowienie to sięgnięcie po bardzo tani chwyt z czasów, gdy w pokojach zespołów kreatywnych dominowało przeświadczenie, iż „Seks sprzedaje”.

Zaufaj mi jestem PR-owcem

Wydaje się, że wszyscy wiedzą już wszystko na temat public relations. A jednak nadal wiele firm zastanawia się nad sensem działań specjalisty ds. public relations. Nadal można usłyszeć pytanie: Po co?

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine