Zapisz się na:
Pressletter

Viva Polska promuje program Natalii Siwiec


...
07.01.2014 16:13

Kanał Viva Polska promuje program z Natalią Siwiec. Na fanpage’u na Facebooku został przygotowany quiz na temat Natalii Siwiec.

„A co Ty wiesz o Natalii Siwiec” to quiz pytaniami o prywatne i zawodowe życie Natalii Siwiec. Aby wziąć w nim udział, trzeba wejść na oficjalny fanpage programu „Enjoy the view <3 Natalia” i wybrać zakładkę z quizem. Potem należy odpowiedzieć na 13 pytań. Po przejściu quizu do obejrzenia jest materiał wideo z reality show, które startuje 8 lutego w kanale Viva Polska.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Nie żyje Ireneusz Paczkowski - długoletni współpracownik TVP w Szczecinie

Polsat pokaże pierwsze letnie igrzyska europejskie

5000 zł za pracę o mediach elektronicznych zapłaci KRRiT (konkurs)

Prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie niegospodarności w administracji TVP

Joanna Koroniewska będzie gotować w Polsacie


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Twórca szalonego show króluje na Twitterze

Pewien bloger stworzył listę najbardziej wpływowych osób na Twitterze. Wygrał gwiazdor amerykańskiej telewizji. Znalazł się na niej także Polak

Telekomy podkręcają wydatki

O 10 proc. więcej niż w 2014 r. zainwestuje w tym roku pięć największych grup w branży. Może też powstać kopia imperium Zygmunta Solorza-Żaka.

Michał Łukasiewicz z Socializera do Catvertiser.com

Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

Bartek Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Bartłomiej Walczuk awansował w strukturze agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT i objął stanowisko associate creative directora. Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine