Zapisz się na:
Pressletter

Viva Polska promuje program Natalii Siwiec


...
07.01.2014 16:13

Kanał Viva Polska promuje program z Natalią Siwiec. Na fanpage’u na Facebooku został przygotowany quiz na temat Natalii Siwiec.

„A co Ty wiesz o Natalii Siwiec” to quiz pytaniami o prywatne i zawodowe życie Natalii Siwiec. Aby wziąć w nim udział, trzeba wejść na oficjalny fanpage programu „Enjoy the view <3 Natalia” i wybrać zakładkę z quizem. Potem należy odpowiedzieć na 13 pytań. Po przejściu quizu do obejrzenia jest materiał wideo z reality show, które startuje 8 lutego w kanale Viva Polska.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W maju w największych telewizjach zaczną się programowe wakacje

"Top Gear" wkrótce wróci na antenę BBC

TVN planuje drugą edycję show "Mali giganci"

TVP, TVN i Polsat wspólnie zamówiły badania exit poll

Związek montażystów nic nie wskórał - LeasingTeam wręcza wypowiedzenia


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Przejęci i wyrzuceni. LeasingTeam zwalnia pracowników TVP

Agencja pracy LeasingTeam, która w lipcu zeszłego roku przejęła ponad 400 pracowników Telewizji Polskiej, teraz ich zwalnia. Dlaczego? Bo nie ma dla nich pracy. TVP coraz rzadziej składa zamówienia, które mieli wykonywać.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine