Zapisz się na:
Pressletter

Viva Polska promuje program Natalii Siwiec


...
07.01.2014 16:13

Kanał Viva Polska promuje program z Natalią Siwiec. Na fanpage’u na Facebooku został przygotowany quiz na temat Natalii Siwiec.

„A co Ty wiesz o Natalii Siwiec” to quiz pytaniami o prywatne i zawodowe życie Natalii Siwiec. Aby wziąć w nim udział, trzeba wejść na oficjalny fanpage programu „Enjoy the view <3 Natalia” i wybrać zakładkę z quizem. Potem należy odpowiedzieć na 13 pytań. Po przejściu quizu do obejrzenia jest materiał wideo z reality show, które startuje 8 lutego w kanale Viva Polska.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Energetyka nie chce ścigać za niepłacenie składki audiowizualnej, prądu też nie odłączy

"Fakty" wygrywają już nie tylko z "Wiadomościami", ale także z "Teleexpressem"

Szósta edycja "Piekielnej kuchni" Polsatu będzie bez Wojciecha Modesta Amaro

TVP ma ponownie placówkę korespondencyjną w Wilnie

1,4 mln widzów finału Pucharu Polski w Polsacie i Polsacie Sport


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Wydawca brytyjskiego dziennika The New Day podjął decyzję o zamknięciu gazety

Sprzedaż uruchomionego dwa miesiące temu tytułu plasowała się poniżej oczekiwań. W launch gazety zainwestowano 5 mln funtów.

"Wiadomości" straciły 750 tys. widzów. To najgorszy wynik w historii

Fotel lidera oglądalności wśród programów informacyjnych zdominowały "Fakty" w TVN, na kolejnych miejscach znalazł się "Teleexpress" i "Wiadomości" TVP. Jako jedyny program wzrost oglądalności odnotował serwis emitowany przez TVN, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1. To najniższy wynik w historii badań telemetrycznych w Polsce - wynika z badań sporządzonych na zlecenie serwisu "Wirtualne Media". Co więcej, nowym liderem wśród stacji tematycznych jest TVN24, który wyprzedził TVP Info.

OS3 Group inwestuje kilka milionów złotych w Media Republic

OS3 Group S.A. przejęło od Group One 51 proc. udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja Grupy, która ma na celu wzmacnianie pozycji holdingu.

Content marketerem może być dziś każdy. Ale nie każdy potrafi być skuteczny

Content marketing przeszedł długą drogę od tradycyjnego dziennikarstwa, przez artykuły sponsorowane, blogi, działania pod SEO czy wreszcie social media. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły boom na połączenie tych wszystkich działań i zostały opatrzone zgrabnym określeniem: marketing treści. Dziś to niemalże pozycja obowiązkowa w cennikach agencji marketingowych.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
fotoreporter
webdesigner
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine