Zapisz się na:
Pressletter

Viva Polska promuje program Natalii Siwiec


...
07.01.2014 16:13

Kanał Viva Polska promuje program z Natalią Siwiec. Na fanpage’u na Facebooku został przygotowany quiz na temat Natalii Siwiec.

„A co Ty wiesz o Natalii Siwiec” to quiz pytaniami o prywatne i zawodowe życie Natalii Siwiec. Aby wziąć w nim udział, trzeba wejść na oficjalny fanpage programu „Enjoy the view <3 Natalia” i wybrać zakładkę z quizem. Potem należy odpowiedzieć na 13 pytań. Po przejściu quizu do obejrzenia jest materiał wideo z reality show, które startuje 8 lutego w kanale Viva Polska.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Z Superstacji odszedł Jakub Mielnik

Nadawcy zapłacili w ub.r. prawie 26 mln zł za koncesje radiowe i telewizyjne

Figurska i Czerkawski w TVN Meteo Active, Wendzikowska i Janiak w TVN Fabuła

1,75 mln osób oglądało galę Wiktorów w TVP 1

Juliusz Braun chce rządzić TVP przez kolejne lata


A A A


Inne artykuły






Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

Nieudany skok Ryszarda Bugaja na Agorę

W "Gazecie Wyborczej", broniąc interesu podatników i obywateli, zwalczamy patologiczne układy biznesowo-polityczne, takie jak afera żelatynowa, afera Rywina, Orlenu, hazardowa czy afery w systemie SKOK-ów. Niestety, zwykle wtedy następuje kontratak, po którym musimy prostować fałszywe tezy. Tym razem Ryszarda Bugaja.

12-godzinne zmiany i tysiące komentarzy dziennie. Jak działają zawodowi rosyjscy trolle?

Armia zawodowych prokremlowskich trolli spamuje codziennie serwisy społecznościowe, również zagraniczne, tysiącami komentarzy. Jak to jest zorganizowane? Kto tych ludzi zatrudnia? Ile zarabiają? Czy trudno dostać taką pracę? O tym wszystkim opowiedział w Radiu Wolna Europa bloger, który pracował jako troll.

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine