Zapisz się na:
Pressletter

Viva Polska promuje program Natalii Siwiec


...
07.01.2014 16:13

Kanał Viva Polska promuje program z Natalią Siwiec. Na fanpage’u na Facebooku został przygotowany quiz na temat Natalii Siwiec.

„A co Ty wiesz o Natalii Siwiec” to quiz pytaniami o prywatne i zawodowe życie Natalii Siwiec. Aby wziąć w nim udział, trzeba wejść na oficjalny fanpage programu „Enjoy the view <3 Natalia” i wybrać zakładkę z quizem. Potem należy odpowiedzieć na 13 pytań. Po przejściu quizu do obejrzenia jest materiał wideo z reality show, które startuje 8 lutego w kanale Viva Polska.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Szwajcarska telewizja przerwała wiadomości, bo zemdlała prezenterka (wideo)

Eska odwołuje zimę i zabiera słuchaczy do Egiptu

Prokuratura złożyła apelację w sprawie dziennikarzy zatrzymanych w PKW

NBC Universal wycofuje swoje kanały z Rosji

TVP zwolni etatowych strażników


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

„The Economist" pierwszy raz pokieruje kobieta

Siedemnastą redaktor naczelną została Zanny Minton Beddoes. To pierwsza kobieta, która będzie pełnić tę funkcję. Ma w życiorysie wątki polskie

Reklamy na Allegro pomogą sprzedawcom?

Użytkowników Allegro zaskoczy wkrótce duża zmiana. Z popularnej platformy handlowej, gdzie dotychczas pojawiały się tylko nieliczne autopromocje, szerokim strumieniem popłyną reklamy.

Brytyjski wywiad przechwytywał maile dziennikarzy

Agencja GCHQ zajmująca się wywiadem elektronicznym w w 2008 roku miała przechwytywać korespondencje dziennikarzy pracujących m.in. dla BBC, "Guardiana", "New York Timesa", "Le Monde" i "Washington Post" - podaje "The Guardian". GCHQ odmówiło komentarza, stwierdzając tylko, że wszystkie działania agencji są zgodne z Europejską Konwencją Praw Człowieka.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine