Zobacz także:
 
Newsy
Telewizja

"Fakty" i "Wiadomości" z Kijowa


... (fot. facebook.com/Fakty.TVN)
02.12.2013 14:18

Dziś ”Fakty” TVN i "Wiadomości" TVP 1 zostaną nadane z Kijowa. Wyjazdowego wydania nie planują "Wydarzenia" Polsatu.

"Ekipa Faktów jest już na miejscu. Dziś wydanie specjalne prosto z Kijowa. Widzimy się o 19:00...” – poinformowała redakcja "Faktów" na Facebooku.

 
Specjalne wydanie szykują "Wiadomości" TVP 1. Z Kijowa poprowadzi je Krzysztof Ziemiec, a z Warszawy Piotr Kraśko. O 19.57, tuż po "Wiadomościach", równolegle w TVP 1 i TVP Info, obejrzeć będzie można rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem.
 
"Wydarzeń" ze stolicy Ukrainy nie pokaże Polsat, który do Kijowa wysłał dwie ekipy - reportera "Wydarzeń" Grzegorza Kępkę oraz dziennikarza Polsat News Tomasza Lisieckiego.
 
Protesty na Ukrainie rozpoczęły się 21 listopada, po ogłoszeniu przez władze tego kraju, że nie podpiszą umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską – ludzie zaczęli się wtedy gromadzić na głównym placu Kijowa, Majdanie Niepodległości.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Pracownicy przenoszeni do firmy zewnętrznej mogą pozwać TVP

Sławomir Zieliński koordynatorem kampanii wyborczej w TVP

Vox Music TV ma ruszyć przed końcem kwietnia - ma zgodę KRRiT

TVN obniża ceny reklam - spoty przy „X Factor” tańsze o 33 proc.

Romance TV ma lepsze wyniki niż Polsat Romans


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Wolę teatr!

Myślenie i sposób bycia dziennikarzy i polityków wraz z dojrzewaniem ustroju „mediokracji" bardzo się do siebie upodabniają, a współpraca obu części środowiska politycznego przechodzi w formy symbiotyczne.

Lokowanie polityków

W telewizji modny jest obecnie tzw. product placement, czyli lokowanie produktu. O ile jednak lokowanie w telewizji produktów odzieżowych, spożywczych czy motoryzacyjnych zostało przez widzów zaakceptowane, o tyle lokowanie tam produktów różnych partii politycznych w postaci polityków tych partii wciąż budzi kontrowersje.

Rehumanizacja

Marketing to – w moim rozumieniu tego słowa – „budowanie rynku” dla Twoich produktów i usług. Tradycyjnie był nierozerwalnie związany z budowaniem relacji. Jeśli chciałem Ci coś sprzedać, niezależnie od tego, czy był to produkt, usługa czy idea, musiałem nawiązać z Tobą relację. Sprawić, żebyś mnie – sprzedawcę – polubił, zaufał mi i w końcu coś ode mnie kupił.

W branży badawczej dzieje się lepiej

Tak wynika z audytu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) za rok 2013. Wzięło w nim udział 15 podmiotów, których obrót wyniósł 583 mln złotych netto. Większość firm, które wzięły udział w badaniu, miała za sobą dobry rok. Wygląda więc na to, że branża badawcza zaczyna powoli wydobywać się z recesji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
webdesigner
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine