Zapisz się na:
Pressletter

"Fakty" i "Wiadomości" z Kijowa


... (fot. facebook.com/Fakty.TVN)
02.12.2013 14:18

Dziś ”Fakty” TVN i "Wiadomości" TVP 1 zostaną nadane z Kijowa. Wyjazdowego wydania nie planują "Wydarzenia" Polsatu.

"Ekipa Faktów jest już na miejscu. Dziś wydanie specjalne prosto z Kijowa. Widzimy się o 19:00...” – poinformowała redakcja "Faktów" na Facebooku.

 
Specjalne wydanie szykują "Wiadomości" TVP 1. Z Kijowa poprowadzi je Krzysztof Ziemiec, a z Warszawy Piotr Kraśko. O 19.57, tuż po "Wiadomościach", równolegle w TVP 1 i TVP Info, obejrzeć będzie można rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem.
 
"Wydarzeń" ze stolicy Ukrainy nie pokaże Polsat, który do Kijowa wysłał dwie ekipy - reportera "Wydarzeń" Grzegorza Kępkę oraz dziennikarza Polsat News Tomasza Lisieckiego.
 
Protesty na Ukrainie rozpoczęły się 21 listopada, po ogłoszeniu przez władze tego kraju, że nie podpiszą umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską – ludzie zaczęli się wtedy gromadzić na głównym placu Kijowa, Majdanie Niepodległości.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Kuba Wojewódzki" dzięki odcinkowi z Komorowskim miał wyższą średnią niż jesienią

Delegata zajmie się dystrybucją kanałów telewizyjnych SPI International

Finanse i oferta programowa w drugim dniu przesłuchań kandydatów do władz TVP

Piotr Gąsowski poprowadzi teleturniej w Polsacie

Telewizje zarobiły na kampanii wyborczej cennikowo 8,63 mln zł


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

„Entertainment Weekly” wprowadza opłaty za treści w internecie

Time Inc., wydawca magazynów „Life”, „People”, „Sport Illustrated”, wprowadzi system opłat za treści w serwisie Entertainment Weekly.

Twitter zainteresowany przejęciem aplikacji Flipboard?

Rozmowy od początku roku prowadzone są przez dyrektora finansowego Twittera Anthony'ego Noto - donosi serwis Re/code - a wartość transakcji oscylowałaby wokół miliarda dolarów. Nie wiadomo jednak, czy zostanie ona sfinalizowana.

Instant Articles to wyzwanie rzucone Google. Kolejne od Facebooka

Zaledwie dwa tygdnie po tym, jak Google ogłosiło szczytną inicjatywę wspierania dziennikarstwa internetowego (Digital News Initiative), Facebook wystartował z funkcjonalnością Instant Articles. Jeśli okaże się sukcesem, być może wydawcy nie będą już "skazani na Google".

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine