Zobacz także:
 
Newsy
Telewizja

"Fakty" i "Wiadomości" z Kijowa


... (fot. facebook.com/Fakty.TVN)
02.12.2013 14:18

Dziś ”Fakty” TVN i "Wiadomości" TVP 1 zostaną nadane z Kijowa. Wyjazdowego wydania nie planują "Wydarzenia" Polsatu.

"Ekipa Faktów jest już na miejscu. Dziś wydanie specjalne prosto z Kijowa. Widzimy się o 19:00...” – poinformowała redakcja "Faktów" na Facebooku.

 
Specjalne wydanie szykują "Wiadomości" TVP 1. Z Kijowa poprowadzi je Krzysztof Ziemiec, a z Warszawy Piotr Kraśko. O 19.57, tuż po "Wiadomościach", równolegle w TVP 1 i TVP Info, obejrzeć będzie można rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem.
 
"Wydarzeń" ze stolicy Ukrainy nie pokaże Polsat, który do Kijowa wysłał dwie ekipy - reportera "Wydarzeń" Grzegorza Kępkę oraz dziennikarza Polsat News Tomasza Lisieckiego.
 
Protesty na Ukrainie rozpoczęły się 21 listopada, po ogłoszeniu przez władze tego kraju, że nie podpiszą umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską – ludzie zaczęli się wtedy gromadzić na głównym placu Kijowa, Majdanie Niepodległości.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Discovery Channel rezygnuje ze skoku spadochronowego z Mount Everestu

"Ranczo” hitem świąt, najwyższy udział miała Jedynka

Zaczynają się zdjęcia do siódmej edycji serialu TVP 2 "Czas honoru"

Fokus TV liczy na 1,5 proc. udziału w rynku po roku działalności

Poranne kreskówki dla dzieci przeniesione z TV Puls do Puls 2


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Koniec legendarnej marki Nokia. Nazwa zmieni się na Microsoft Mobile Oy

Marka, która dla wielu była ikoną świata telefonów komórkowych, znika z rynku. Microsoft ma zamienić Nokię na Microsoft Mobile Oy. To efekt przejęcia fińskiego producenta telefonów przez amerykańskiego potentata.

Jarosław Kuźniar: Brudziński bywa czasem jak Messi "hejtu"

O spirali nienawiści, internetowym hejterstwie i chamstwie polityków mówi w wywiadzie dla "Polska The Times" Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24.

Truevertising: kilimandżaro reklamy

Są reklamy, które bez względu na ich twórców oraz ilość włożonego w realizację wysiłku nikną zanim świat zdąży o nich na dobre usłyszeć.

Klienci umieją liczyć. "Złote lata" na rynku reklamy nie wrócą

Mediacap, do niedawna działająca w tradycyjnej reklamie, w zeszłym roku przejęła dwie spółki z branży interaktywnej - agencję The Digitals i firmę badawczą Grupa IQS. O tym, jakie motywy stały za tymi transakcjami rozmawiamy z Jackiem Olechowskim, prezesem Mediacap i polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
redaktor stron WWW
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine