Zapisz się na:
Pressletter

"Fakty" i "Wiadomości" z Kijowa


... (fot. facebook.com/Fakty.TVN)
02.12.2013 14:18

Dziś ”Fakty” TVN i "Wiadomości" TVP 1 zostaną nadane z Kijowa. Wyjazdowego wydania nie planują "Wydarzenia" Polsatu.

"Ekipa Faktów jest już na miejscu. Dziś wydanie specjalne prosto z Kijowa. Widzimy się o 19:00...” – poinformowała redakcja "Faktów" na Facebooku.

 
Specjalne wydanie szykują "Wiadomości" TVP 1. Z Kijowa poprowadzi je Krzysztof Ziemiec, a z Warszawy Piotr Kraśko. O 19.57, tuż po "Wiadomościach", równolegle w TVP 1 i TVP Info, obejrzeć będzie można rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem.
 
"Wydarzeń" ze stolicy Ukrainy nie pokaże Polsat, który do Kijowa wysłał dwie ekipy - reportera "Wydarzeń" Grzegorza Kępkę oraz dziennikarza Polsat News Tomasza Lisieckiego.
 
Protesty na Ukrainie rozpoczęły się 21 listopada, po ogłoszeniu przez władze tego kraju, że nie podpiszą umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską – ludzie zaczęli się wtedy gromadzić na głównym placu Kijowa, Majdanie Niepodległości.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wśród widzów naziemnej telewizji maleje oglądalność TVP 1, TVP 2 i TVN

Dziennikarka Roku w Niemczech ostrzega przed kremlowską "spin-lawiną" (wideo)

Spośród największych kanałów tylko Polsat zyskał widzów w lutym

Seriale, które przyniosły stacjom najwięcej pieniędzy to "Na Wspólnej" i "Pierwsza miłość"

ATM Rozrywka zarobił w 2014 roku na reklamach blisko 20 mln zł


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Jakie seriale oglądają internauci?

Około 9 proc. polskich internautów twierdzi, że oglądało w sieci dwa pierwsze sezony "House of Cards". Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków - pokazuje badanie domu mediowego MEC zrealizowane przed premierą trzeciego sezonu serialu Netfliksa.

Google rusza z własną siecią komórkową

Google uruchamia własną sieć telefonii komórkowej w Stanach Zjednoczonych, informuje „The Guardian”.

Oto strony, które pozwalają być na bieżąco ludziom z branży gier i reklamy

- Do większości ze stron, które odwiedzam, pewnie nigdy nie wrócę. Kilka jednak wielokrotnie zagości na ekranie mojego telefonu/komputera - pisze Patryk Grzeszczuk, strategy director z Dentsu Aegis Network Polska.

Wielka rewolucja w Google już 21 kwietnia. Co zmieni się w pozycjonowaniu?

Google zaczyna mocno promować mobile. Już za półtora miesiąca strony na urządzenia przenośne będą znacznie wyżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania wyświetlanych właśnie na smartfonach i tabletach, w mobilnej wersji wyszukiwarki. Wprowadza też App Indexing, system indeksujący aplikacje mobilne.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
dziennikarz prasowy
tłumacz
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine