W TVP Rozrywka najlepszą oglądalność mają kabarety
Kanał TVP Rozrywka, który zadebiutował w połowie kwietnia br., ma lepsze wyniki niż TVP Sport, TVP Historia i TVP Kultura.
Nowy kanał Telewizji Polskiej, dostępny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych i w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, w monitoringu Nielsen Audience Measurement jest od 1 maja br. W dniach 1-27 maja osiągnął 0,44 proc. udziału w rynku (w grupie komercyjnej 0,49 proc.). Spośród kanałów tematycznych TVP lepszy wynik miał tylko TVP Seriale – 1,08 proc. udziału w rynku (1,27 proc. w grupie komercyjnej). Udział TVP Historia wyniósł 0,35 proc. (0,3 proc.), TVP Kultura – 0,35 proc. (0,28 proc.), a TVP Sport – 0,23 proc. (0,17 proc.).
W TVP Rozrywka najchętniej oglądane są programy kabaretowe. Największą widownię – 219,3 tys. – zgromadził 11 maja br. ubiegłoroczny koszaliński Festiwal Kabaretu. 168,7 tys. widzów przyciągnął 22 maja Kabaret Ani Mru Mru, a 166,5 tys. 1 maja Kabaret Moralnego Niepokoju.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 29.05.2013)