Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVP Rozrywka najlepszą oglądalność mają kabarety

Kanał TVP Rozrywka, który zadebiutował w połowie kwietnia br., ma lepsze wyniki niż TVP Sport, TVP Historia i TVP Kultura.

Nowy kanał Telewizji Polskiej, dostępny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych i w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, w monitoringu Nielsen Audience Measurement jest od 1 maja br. W dniach 1-27 maja osiągnął 0,44 proc. udziału w rynku (w grupie komercyjnej 0,49 proc.). Spośród kanałów tematycznych TVP lepszy wynik miał tylko TVP Seriale – 1,08 proc. udziału w rynku (1,27 proc. w grupie komercyjnej). Udział TVP Historia wyniósł 0,35 proc. (0,3 proc.), TVP Kultura – 0,35 proc. (0,28 proc.), a TVP Sport – 0,23 proc. (0,17 proc.).
W TVP Rozrywka najchętniej oglądane są programy kabaretowe. Największą widownię – 219,3 tys. – zgromadził 11 maja br. ubiegłoroczny koszaliński Festiwal Kabaretu. 168,7 tys. widzów przyciągnął 22 maja Kabaret Ani Mru Mru, a 166,5 tys. 1 maja Kabaret Moralnego Niepokoju.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 29.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.