Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC i Vectra reklamują się na stronie Antyncplus.pl

NC+ zablokowała możliwość dodawania postów na jej profilu na Facebooku, gdzie internauci nie zostawiali suchej nitki na ofercie platformy. Natomiast na stronie rozgoryczonych klientów NC+ reklamują się operatorzy kablowi.

Michał Stryjecki, dyrektor ds. PR NC+, usprawiedliwia się, że zdecydowano się na zablokowanie dodawania postów na profilu na Facebooku, by uporządkować dyskusję w mediach społecznościowych. Podkreśla, że opcja komentowania jest dostępna (jednak ostatni wpis NC+ jest z niedzieli). – Otrzymywaliśmy różnymi kanałami wiele powtarzających się pytań, na które udzieliliśmy już odpowiedzi. Stało się to jednak dopiero po uruchomieniu przez nas specjalnego forum - Ncpluspytania.pl – tłumaczy Stryjecki. – Przy tak dużej intensywności komunikacji ze strony fanów Facebook ukrywa część postów, klasyfikując je jako spam, co może być odbierane jako ich usuwanie – tłumaczy Stryjecki. Dodaje, że NC+ nie kasuje postów, dopóki są zgodne z regulaminem, nie zawierają treści wulgarnych oraz obrażających innych.
Natomiast na forum internetowym niezadowolonych klientów z oferty NC+ Antyncplus.pl reklamuje się dwóch największych operatorów kablowych: UPC Polska i Vectra. Na banery obu operatorów można trafić w serwisie Antyncplus.pl. Jego twórcy korzystają z sieci reklamy internetowej Google Display Network. – Baner został umieszczony świadomie, ale przez nasz dom mediowy Starcom, który ma za zadanie docierać do tych miejsc, w których oferta Vectry może spotkać się z zainteresowaniem klientów – wyjaśnia Krzysztof Stefaniak z biura prasowego Vectry.
Lidia Stępińska-Ustasiak, rzecznik UPC Polska, tłumaczy: – To jest baner wyświetlany w ramach sieci Google Display Network. Właściciel witryny udostępnia część jej przestrzeni do wyświetlania reklam Google. Reklamy pokazują się kontekstowo obok wybranych tematów. Nie wybieramy pojedynczo witryn do wyświetlania naszych reklam.
Firma LGI Ventures (do Liberty Global, jej właściciela, należy UPC Polska) ma 17 proc. udziałów w NC+.

 

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.