Zapisz się na:
Pressletter

"Tak jest" to autorski program Morozowskiego w TVN 24

autor: Elżbieta Rutkowska

14.09.2010 08:33
Andrzej Morozowski prowadzi w TVN 24 autorski program "Tak jest".
Audycja jest emitowana na żywo w dni powszednie o 18. W pierwszej części programu Andrzej Morozowski omawia najciekawsze i najważniejsze wydarzenia z jednym z pięciu komentatorów ”Tak jest”: Michałem Kamińskim, Janem Krzysztofem Bieleckim, Leszkiem Millerem, Michałem Strąkiem lub ojcem Maciejem Ziębą. W drugiej Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, z pogłębionym materiałem dnia i komentarzami. Program kończy dyskusja, w której oprócz Morozowskiego i Knapika biorą udział eksperci oraz dziennikarze Grupy TVN (m.in. Kamil Durczok, Tomasz Sekielski, Grzegorz Miecugow). Od września 2005 roku do lipca br. Andrzej Morozowski wraz z Tomaszem Sekielskim prowadził publicystyczny program ”Teraz my!” w TVN.
 
(RUT)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polsat: TVP złożyła ofertę odkupienia siatkarskiego mundialu, ale była nie do zaakceptowania

TVP i ZDF jednocześnie pokażą dokument o wybuchu II wojny światowej

Omenaa Mensah za Dorotę Szelągowską w Domo+

Rbl.tv stanie się Mjuzik.tv, bo nie był kojarzony z tym co nadawał

Platforma nc+ wprowadza karty do kin


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Elżbieta Rutkowska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Vectra popędza akcjonariuszy Netii

Operator kablówki na 5 dni podniósł cenę w wezwaniu. Chce skusić nią przede wszystkim małych inwestorów instytucjonalnych.

Trwa wymazywanie historii z internetu

Po wyroku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej dotyczącym prawa do bycia zapomnianym zagrożone jest prawo do informacji.

Strategia marketingowa

Raport z badania przeprowadzonego przez Marketing Progress ujrzał światło dzienne. Nie pamiętam, aby ktoś wcześniej próbował w Polsce zbadać temat strategii marketingowej w taki sposób. A może w ogóle nie próbował?

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor stron WWW
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine