Zapisz się na:
Pressletter

"Tak jest" to autorski program Morozowskiego w TVN 24

autor: Elżbieta Rutkowska

14.09.2010 08:33
Andrzej Morozowski prowadzi w TVN 24 autorski program "Tak jest".
Audycja jest emitowana na żywo w dni powszednie o 18. W pierwszej części programu Andrzej Morozowski omawia najciekawsze i najważniejsze wydarzenia z jednym z pięciu komentatorów ”Tak jest”: Michałem Kamińskim, Janem Krzysztofem Bieleckim, Leszkiem Millerem, Michałem Strąkiem lub ojcem Maciejem Ziębą. W drugiej Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, z pogłębionym materiałem dnia i komentarzami. Program kończy dyskusja, w której oprócz Morozowskiego i Knapika biorą udział eksperci oraz dziennikarze Grupy TVN (m.in. Kamil Durczok, Tomasz Sekielski, Grzegorz Miecugow). Od września 2005 roku do lipca br. Andrzej Morozowski wraz z Tomaszem Sekielskim prowadził publicystyczny program ”Teraz my!” w TVN.
 
(RUT)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN Active zdaniem specjalistów ma potencjał (opinie)

Walka Floyd Mayweather Jr. – Manny Pacquiao najprawdopodobniej w TVP

Wydawca TVP Info Sławomir Matczak został zwolniony dyscyplinarnie

Będzie dziesiąta edycja serialu „Ranczo”

Marcin Gortat jest twarzą akcji i kampanii TeleToon+


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Elżbieta Rutkowska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Sąd uznał, że program TVN "Top Model" promował nagość. Stacja musi zapłacić KRRiT 150 tys. zł

Stacja TVN przegrała przed sądem proces z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Sprawa dotyczyła trzech odcinków programu "Top Model", które emitowano jesienią 2011 roku. W jednym z odcinków juror programu Dawid Woliński dotykał piersi uczestniczki "Top Model" Angeliki Fajcht.

TFI chcą płacić za WP nie więcej niż 30 zł

Wirtualna Polska ma spory potencjał — uważają zarządzający, ale jak zwykle kręcą nosem na cenę w ofercie publicznej

Social media, radio i mobile, czyli jak mogą reklamować się ubezpieczyciele

Branża ubezpieczeń jest nastawiona na efekty, ale w jej kampaniach nie brakuje miejsca także na realizację niestandardowych działań. Paulina Przetacka z Carat Polska udowadnia to, przytaczając poniższe przykłady.

Zobacz, jak zmieniło się Otomoto.pl

Serwis Otomoto.pl działa na nowej platformie, w nowej szacie graficznej i z nowym logo. Odświeżył także aplikacje mobilne. To pierwsza tak duża zmiana od powstania serwisu w 2004 roku.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine