Zapisz się na:
Pressletter

"Tak jest" to autorski program Morozowskiego w TVN 24

autor: Elżbieta Rutkowska

14.09.2010 08:33
Andrzej Morozowski prowadzi w TVN 24 autorski program "Tak jest".
Audycja jest emitowana na żywo w dni powszednie o 18. W pierwszej części programu Andrzej Morozowski omawia najciekawsze i najważniejsze wydarzenia z jednym z pięciu komentatorów ”Tak jest”: Michałem Kamińskim, Janem Krzysztofem Bieleckim, Leszkiem Millerem, Michałem Strąkiem lub ojcem Maciejem Ziębą. W drugiej Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, z pogłębionym materiałem dnia i komentarzami. Program kończy dyskusja, w której oprócz Morozowskiego i Knapika biorą udział eksperci oraz dziennikarze Grupy TVN (m.in. Kamil Durczok, Tomasz Sekielski, Grzegorz Miecugow). Od września 2005 roku do lipca br. Andrzej Morozowski wraz z Tomaszem Sekielskim prowadził publicystyczny program ”Teraz my!” w TVN.
 
(RUT)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Ponad 9,5 mln telewidzów w Polsce oglądało na otwartych antenach jak siatkarze zdobywali złoto

Prowadząca programy w Kuchnia+ i aktor znany z seriali zginęli w wypadku

"Ojciec Mateusz" stracił widzów, ale pozostał liderem pasma

Agora utworzyła spółkę z myślą o projektach telewizyjnych

"Talent, zgłoś się" w TVP 1 dopiero na wiosnę


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Elżbieta Rutkowska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Polsat liczy pieniądze z siatki. 400 tys. abonentów. Stacja przepłaciła?

Ponad 400 tys. abonentów płatnej telewizji wykupiło dostęp do kanałów Polsat Volleyball umożliwiających oglądanie mistrzostw świata w siatkówce. Ale Polsat przepłacił za prawa do transmisji - uważają analitycy.

„Rzeczpospolita” szybciej trafi do czytelników

„Rzeczpospolita" przyspiesza publikację wydań elektronicznych. 
Od dziś już o godzinie 21 będzie udostępniane jej e-wydanie z datą z dnia następnego.

„Salesmenship of the moment”, czyli aplikacja Catch-a-plane

Z pewnością pamiętacie ubiegłoroczną kampanię British Airways pod hasłem #LookUp – billboardy, a dokładnie osoby z umieszczonych na billboardach zdjęć, reagowały na przelatujące samoloty BA. Nie dość, że wygenerowała ona spory buzz, wszyscy o niej mówili, to kampania ta dostała także na festiwalu w Cannes Grand Prix – jury doceniło m.in. jej „salesmanship of the moment”.

Powiedz tak dla TakSówki

Dokładnie w poniedziałek, 15 września miała swoją premierę Prowly 1.0 – nowa wersja polskiej aplikacji dla PR-owców. Z tej okazji jej twórcy zorganizowali nietypową akcję marketingową „Spotkajmy się w TakSówce”, w ramach której w dniach od 15 do 19 września zapraszają wszystkich PR-owców do wspólnych przejazdów na terenie Warszawy. Podczas bezpłatnej trasy zapoznają ich z nowymi funkcjami Prowly 1.0.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine