Zapisz się na:
Pressletter

"Tak jest" to autorski program Morozowskiego w TVN 24

autor: Elżbieta Rutkowska

14.09.2010 08:33
Andrzej Morozowski prowadzi w TVN 24 autorski program "Tak jest".
Audycja jest emitowana na żywo w dni powszednie o 18. W pierwszej części programu Andrzej Morozowski omawia najciekawsze i najważniejsze wydarzenia z jednym z pięciu komentatorów ”Tak jest”: Michałem Kamińskim, Janem Krzysztofem Bieleckim, Leszkiem Millerem, Michałem Strąkiem lub ojcem Maciejem Ziębą. W drugiej Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, z pogłębionym materiałem dnia i komentarzami. Program kończy dyskusja, w której oprócz Morozowskiego i Knapika biorą udział eksperci oraz dziennikarze Grupy TVN (m.in. Kamil Durczok, Tomasz Sekielski, Grzegorz Miecugow). Od września 2005 roku do lipca br. Andrzej Morozowski wraz z Tomaszem Sekielskim prowadził publicystyczny program ”Teraz my!” w TVN.
 
(RUT)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Marcin Dorociński dziennikarzem śledczym - jesienią w HBO

Połowa młodych Brytyjczyków nie ogląda tradycyjnej telewizji

NIK krytycznie o outsourcingu dziennikarzy TVP

KRRiT podzieliła abonament na przyszły rok

Szykują się grupowe zwolnienia w BBC


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Elżbieta Rutkowska


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Sąd łaskawy dla dziennikarki, która podszyła się pod psycholożkę

Dziennikarka podszyła się pod psycholożkę, wypytała bohaterkę o intymne szczegóły, a potem bez jej wiedzy to opublikowała. Dla prokuratury i sądu "stopień szkodliwości społecznej nie jest znaczny".

Amerykanie przejęli TVN. Z rady nadzorczej odchodzą rodziny założycieli stacji

Sfinalizowano transakcję zakupu 52,7 proc. akcji TVN przez Scrips Networks Interactive. Z rady nadzorczej stacji odchodzą Piotr Walter i Aldona Wejchert.

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine