Zapisz się na:
Pressletter

"Tak jest" to autorski program Morozowskiego w TVN 24

autor: Elżbieta Rutkowska

14.09.2010 08:33
Andrzej Morozowski prowadzi w TVN 24 autorski program "Tak jest".
Audycja jest emitowana na żywo w dni powszednie o 18. W pierwszej części programu Andrzej Morozowski omawia najciekawsze i najważniejsze wydarzenia z jednym z pięciu komentatorów ”Tak jest”: Michałem Kamińskim, Janem Krzysztofem Bieleckim, Leszkiem Millerem, Michałem Strąkiem lub ojcem Maciejem Ziębą. W drugiej Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, z pogłębionym materiałem dnia i komentarzami. Program kończy dyskusja, w której oprócz Morozowskiego i Knapika biorą udział eksperci oraz dziennikarze Grupy TVN (m.in. Kamil Durczok, Tomasz Sekielski, Grzegorz Miecugow). Od września 2005 roku do lipca br. Andrzej Morozowski wraz z Tomaszem Sekielskim prowadził publicystyczny program ”Teraz my!” w TVN.
 
(RUT)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Michał Olszański, Sylwester Wardęga i Olga Frycz w jury "Przygarnij mnie" w TVP 2

Michał Olszański, Sylwester Wardęga i Olga Frycz w jury "Przygarnij mnie" w TVP 2

Polsat Play pokaże serial Morawskich o bieszczadzkich drwalach

TVP kupiła prawa do towarzyskich spotkań naszych piłkarzy

„Aminata - siła miłości” to nowa propozycja TVP 1 na piątkowe wieczory


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Elżbieta Rutkowska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Metro

Przegląd mediów

Red Bull kontra Biedronka: Walka o kolory

W świecie pełnym podróbek nie dziwi zastrzeganie znaku towarowego, czy receptury. Tymczasem RedBull uznał, że odbiorca identyfikuje jego napój także po kolorach użytych na opakowaniu. Dlatego, w celu monopolizacji użytego zestawienia barw, RedBull zarejestrował szereg wspólnotowych znaków towarowych.

Rośnie kino kanapowe. Lubimy oglądać filmy z internetu

Z serwisów VOD (wideo na żądanie) korzysta już 73 proc. internautów. Jeśli płacą, to zazwyczaj 10 zł miesięcznie.

Te marki "zaczepiają" nas w drodze, czyli o kampaniach digital Out-of-Home

Interaktywność, spersonalizowany komunikat, komunikacja w czasie rzeczywistym - to cechy powodujące, że digital Out-of-Home dostarcza nam coraz więcej przykładów ciekawych, kreatywnych realizacji zarówno za granicą jak i (co budujące!) na polskim rynku - pisze Michał Maciejewski, media planning & buying manager z Posterscope Poland.

Mark Zuckerberg chce, żebyśmy jeszcze rzadziej wychodzili z Facebooka. I ma na to sprytny sposób

The New York Times wieści dobrą nowinę dla tych, którzy lubią spędzać dużo czasu w serwisie społecznościowym Marka Zuckerberga. Niedługo już wcale nie będzie trzeba z niego wychodzić, żeby wiedzieć, co się dzieje na świecie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
redaktor
fotoreporter
grafik dtp
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine