Zapisz się na:
Pressletter

"Tak jest" to autorski program Morozowskiego w TVN 24

autor: Elżbieta Rutkowska

14.09.2010 08:33
Andrzej Morozowski prowadzi w TVN 24 autorski program "Tak jest".
Audycja jest emitowana na żywo w dni powszednie o 18. W pierwszej części programu Andrzej Morozowski omawia najciekawsze i najważniejsze wydarzenia z jednym z pięciu komentatorów ”Tak jest”: Michałem Kamińskim, Janem Krzysztofem Bieleckim, Leszkiem Millerem, Michałem Strąkiem lub ojcem Maciejem Ziębą. W drugiej Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, z pogłębionym materiałem dnia i komentarzami. Program kończy dyskusja, w której oprócz Morozowskiego i Knapika biorą udział eksperci oraz dziennikarze Grupy TVN (m.in. Kamil Durczok, Tomasz Sekielski, Grzegorz Miecugow). Od września 2005 roku do lipca br. Andrzej Morozowski wraz z Tomaszem Sekielskim prowadził publicystyczny program ”Teraz my!” w TVN.
 
(RUT)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Szwajcarzy w referendum zdecydują o modelu abonamentu RTV

Rumuński wywiad ma agentów w redakcjach

Prawie 2 mln widzów dokumentu o obozach koncentracyjnych w TVP 2

Lowe Media: "Dzień na żywo" najbardziej dochodowym programem publicystycznym

Były pracownik koncernu Murdocha popełnił samobójstwo przed siedzibą firmy


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Elżbieta Rutkowska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

Amerykanin skazany za pomoc dziennikarzom

Były oficer CIA został skazany za szpiegostwo, czyli... za ujawnienie dziennikarzowi "New York Timesa" szczegółów tajnej operacji przeciw Iranowi.

Apple sprzedał najwięcej iPhone'ów w historii

W ostatnim kwartale ubiegłego roku klientów znalazło aż 74,5 mln iPhone'ów. To o prawie połowę więcej niż przed rokiem i znacznie więcej niż obstawiali analitycy. Wciąż słabnie za to sprzedaż iPadów.

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2015

Interaktywnie.com po raz piąty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych. Prezentujemy zestawienie firm z branży interaktywnej, prognozy na 2015 rok i case study najlepszych realizacji. Ale nie tylko... Dowiadujemy się też, co agencji sądzą o swoich klientach. Czy - w porównaniu do wyników sprzed roku - zmienili zdanie na ich temat?

Być PR-owcem, czyli o predyspozycjach i perspektywach pracy

O PR mówi się coraz głośniej. PR-owca chce mieć prawie każdy: politycy, artyści, biznesmeni, wielkie koncerny, korporacje, a nawet małe firmy. Jest popyt, jest podaż. Uczelnie wykorzystują ten trend i zachęcają do zgłębiania wiedzy na temat public relations. Nie każdy jednak może być PR-owcem.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

korektor
redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine