Zapisz się na:
Pressletter

Polsat uruchamia nowe kanały

autor: Maciej Kozielski, Tomasz Wiaderek

16.07.2008 08:26
Znane osoby mają przyciągnąć widzów do nowych kanałów tematycznych Polsatu – Polsat Play i Polsat Cafe.
W ramówce Polsatu Play (data startu nie jest jeszcze ujawniana) pojawią się ”Gadżety Salety” Przemysława Salety, ”Kultowe samochody” Włodzimierza Zientarskiego, ”Terminator” Iwony Rajzner i ”Hard Rock Weekend” Jacka Kaczyńskiego. Swoje programy mają mieć Michał Gulewicz i Marysia Góralczyk. Polsat Play pokazywać będzie również serie dokumentalne, a po 23 - cykle erotyczne. – To będzie rozrywka dla mężczyzn w każdym wieku. Chciałbym, żeby znane twarze, dobrze kojarzone przez nich, skusiły do oglądania kanału. Liczę, że wśród widzów znajdą się również kobiety – mówi Jacek Kaczyński, dyrektor Polsatu Play. Polsat Cafe (w sierpniu pojawi się w miejscu Polsatu Zdrowie i Uroda) emitować będzie m.in. ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej, ”Luksus” Lidii Popiel i Edyty Zając, ”Grunt to rodzinka” Eweliny Kopic i ”Metamorfozy Fashion Cafe” Agnieszki Maciąg. Poza tym w ramówce znajdą się seriale (m.in. ”Dynastia Tudorów”), programy dokumentalne (np. blok ”Kobiece prawdy”) i filmy fabularne, głównie romanse i melodramaty. Polsat Cafe pokaże cykl ”Best-ja/Ja-best” o najprzystojniejszych mężczyznach. – Staram się stworzyć kobiecy kanał z pazurem. Nasze hasło brzmi: ”Grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne mają raj na ziemi” – tłumaczy Jolanta Borowiec, szefowa Polsat Cafe. Polsat Play i Polsat Cafe oglądać będzie można w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Obecnie Polsat szuka agencji reklamowej do kampanii kanałów Polsat Play i Polsat Cafe. Stacja rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania kreacji ich kampanii reklamowych. Zaproszono do niego pięć agencji: Brandcomm, Brand Support, Eskadrę, Focus Media Group i Paralotną. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty pod koniec lipca. Domem mediowym Polsatu jest Media Direction OMD.
 
(KOZ, TW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVP sprzedała programy do krajów europejskich i Korei Południowej

Tomasz Sekielski rozpoczął współpracę z "Wiadomościami"

Prezes TVP: Zmianę decyzji Krajowej Rady przyjmujemy z żalem

Po odejściu prezesa Libickiego, akcje Cyfrowego Polsatu straciły 6 procent

HBO zwolni 150 osób


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski

Tomasz Wiaderek


Inne artykuły








Przegląd mediów

Lufcik, okno, świat

W epoce przedtelewizyjnej, przedkomputerowej i przedinternetowej tytułowym lufcikiem, a potem oknem dla złaknionych świata były czytelnie empików.

Więcej darmowej telewizji

Pod naciskiem nadawców prywatnych Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zmieniła zdanie. Wolne miejsce
w eterze – tzw. multipleks ósmy – będzie przeznaczone także dla nowych programów.

Dla jednej reklamy

Dla jednej reklamy nie warto tworzyć całego wpisu? Dla błahego tematu, dla kiepskiej reklamy nie, dla dobrej warto.

MaffCloud

I posypały się gromy. Maffashion kłamała, obrzydliwa manipulacja, sponsorowana ustawka, Orange prowokuje i oszukuje, blogosfera utraciła wiarygodność itd. itp.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine