Zapisz się na:
Pressletter

Polsat uruchamia nowe kanały

autor: Maciej Kozielski, Tomasz Wiaderek

16.07.2008 08:26
Znane osoby mają przyciągnąć widzów do nowych kanałów tematycznych Polsatu – Polsat Play i Polsat Cafe.
W ramówce Polsatu Play (data startu nie jest jeszcze ujawniana) pojawią się ”Gadżety Salety” Przemysława Salety, ”Kultowe samochody” Włodzimierza Zientarskiego, ”Terminator” Iwony Rajzner i ”Hard Rock Weekend” Jacka Kaczyńskiego. Swoje programy mają mieć Michał Gulewicz i Marysia Góralczyk. Polsat Play pokazywać będzie również serie dokumentalne, a po 23 - cykle erotyczne. – To będzie rozrywka dla mężczyzn w każdym wieku. Chciałbym, żeby znane twarze, dobrze kojarzone przez nich, skusiły do oglądania kanału. Liczę, że wśród widzów znajdą się również kobiety – mówi Jacek Kaczyński, dyrektor Polsatu Play. Polsat Cafe (w sierpniu pojawi się w miejscu Polsatu Zdrowie i Uroda) emitować będzie m.in. ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej, ”Luksus” Lidii Popiel i Edyty Zając, ”Grunt to rodzinka” Eweliny Kopic i ”Metamorfozy Fashion Cafe” Agnieszki Maciąg. Poza tym w ramówce znajdą się seriale (m.in. ”Dynastia Tudorów”), programy dokumentalne (np. blok ”Kobiece prawdy”) i filmy fabularne, głównie romanse i melodramaty. Polsat Cafe pokaże cykl ”Best-ja/Ja-best” o najprzystojniejszych mężczyznach. – Staram się stworzyć kobiecy kanał z pazurem. Nasze hasło brzmi: ”Grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne mają raj na ziemi” – tłumaczy Jolanta Borowiec, szefowa Polsat Cafe. Polsat Play i Polsat Cafe oglądać będzie można w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Obecnie Polsat szuka agencji reklamowej do kampanii kanałów Polsat Play i Polsat Cafe. Stacja rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania kreacji ich kampanii reklamowych. Zaproszono do niego pięć agencji: Brandcomm, Brand Support, Eskadrę, Focus Media Group i Paralotną. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty pod koniec lipca. Domem mediowym Polsatu jest Media Direction OMD.
 
(KOZ, TW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Komisja TVN do badania mobbingu i molestowania nie zakończy pracy w tym tygodniu

Cyfrowy Polsat chce mieć milion klientów SmartDomu

Widzów tracą "Wiadomości", "Fakty" i "Wydarzenia"

Wśród widzów naziemnej telewizji maleje oglądalność TVP 1, TVP 2 i TVN

Dziennikarka Roku w Niemczech ostrzega przed kremlowską "spin-lawiną" (wideo)


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski

Tomasz Wiaderek


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Fotoreportaż z Rosji. Powiedz, co myślisz o gejach

Rosyjscy geje bardzo kochają swój kraj, są dumni ze swojej narodowości. Ale Rosja ich nie kocha. Rosyjscy geje bardzo kochają swój kraj, są dumni ze swojej narodowości. Ale Rosja ich nie kocha.Rozmowa z Madsem Nissenem, duńskim fotografem, autorem zdjęcia roku World Press Foto 2014

Sojusznicy Kremla grożą mediom

- Boję się, jeżdżąc po wschodniej Ukrainie. Ale jeszcze bardziej się boję, gdy widzę, jak zmieniają nas strach, zwątpienie i groźby - mówiła w zeszłym tygodniu Golineh Atai, korespondentka niemieckiej telewizji publicznej ARD w Rosji, odbierając niemiecki tytuł Dziennikarza Roku 2014.

Miliard na kampanie SEM?

Ponad miliard złotych nakładów na reklamę SEM w polskim internecie, prawie 40-procentowy udział w globalnych wydatkach na reklamę internetową i blisko jedna trzecia wyszukiwań za pomocą urządzeń mobilnych - to trzy wskaźniki, które według ekspertów z branży ankietowanych przez Interaktywnie.com, ziszczą się do końca 2015 roku. Wzrost rynku marketingu w wyszukiwarkach nie będzie może okazały, ale z pewnością nie należy spodziewać się spadków.

Bezprzewodowe ładowarki

Smartfony, tablety, a coraz częściej także smartwatche i inne podłączone do sieci urządzenia mobilne, wymagają ładowania przynajmniej raz na dobę. Ikea postanowiła wyjść naprzeciw tej potrzebie i zaprojektowała linię mebli, wyposażonych w bezprzewodowe ładowarki. Nowe rozwiązania zostały zapowiedziane na targach MWC 2015 i powstaną we współpracy z konsorcjum Wireless Power Consortium.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
webdesigner
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine