Zapisz się na:
Pressletter

Polsat uruchamia nowe kanały

autor: Maciej Kozielski, Tomasz Wiaderek

16.07.2008 08:26
Znane osoby mają przyciągnąć widzów do nowych kanałów tematycznych Polsatu – Polsat Play i Polsat Cafe.
W ramówce Polsatu Play (data startu nie jest jeszcze ujawniana) pojawią się ”Gadżety Salety” Przemysława Salety, ”Kultowe samochody” Włodzimierza Zientarskiego, ”Terminator” Iwony Rajzner i ”Hard Rock Weekend” Jacka Kaczyńskiego. Swoje programy mają mieć Michał Gulewicz i Marysia Góralczyk. Polsat Play pokazywać będzie również serie dokumentalne, a po 23 - cykle erotyczne. – To będzie rozrywka dla mężczyzn w każdym wieku. Chciałbym, żeby znane twarze, dobrze kojarzone przez nich, skusiły do oglądania kanału. Liczę, że wśród widzów znajdą się również kobiety – mówi Jacek Kaczyński, dyrektor Polsatu Play. Polsat Cafe (w sierpniu pojawi się w miejscu Polsatu Zdrowie i Uroda) emitować będzie m.in. ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej, ”Luksus” Lidii Popiel i Edyty Zając, ”Grunt to rodzinka” Eweliny Kopic i ”Metamorfozy Fashion Cafe” Agnieszki Maciąg. Poza tym w ramówce znajdą się seriale (m.in. ”Dynastia Tudorów”), programy dokumentalne (np. blok ”Kobiece prawdy”) i filmy fabularne, głównie romanse i melodramaty. Polsat Cafe pokaże cykl ”Best-ja/Ja-best” o najprzystojniejszych mężczyznach. – Staram się stworzyć kobiecy kanał z pazurem. Nasze hasło brzmi: ”Grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne mają raj na ziemi” – tłumaczy Jolanta Borowiec, szefowa Polsat Cafe. Polsat Play i Polsat Cafe oglądać będzie można w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Obecnie Polsat szuka agencji reklamowej do kampanii kanałów Polsat Play i Polsat Cafe. Stacja rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania kreacji ich kampanii reklamowych. Zaproszono do niego pięć agencji: Brandcomm, Brand Support, Eskadrę, Focus Media Group i Paralotną. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty pod koniec lipca. Domem mediowym Polsatu jest Media Direction OMD.
 
(KOZ, TW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Ponad 8 mln Rosjan oglądało, jak Putin odpowiadał na pytania narodu

Związek montażystów kwestionuje procedurę zwolnień grupowych w LeasingTeam

Przemysław Orcholski wygrał w Sądzie Najwyższym proces o Hienę Roku

Jeremy Clarkson chce uruchomić konkurencję dla "Top Gear"

W przyszłym roku wystartuje telewizja Red Bulla


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski

Tomasz Wiaderek


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Czy debata kandydatów na prezydenta w TVP zagraża demokracji. Polemika z Jackiem Żakowskim

Miesiąc temu Jacek Żakowski zapowiedział, że "się dopiero rozkręca". Było to podczas gali rozdania nagród telewizyjnych, kiedy odbierał Superwiktora za całokształt pracy. Bardzo się ucieszyłem, bo Żakowski potrzebny jest polskim mediom. Dziś zbyt często, widząc tytuł artykułu i nazwisko autora, wiemy nie tylko, co znajdziemy w środku, ale też, jaka jest puenta. Tymczasem Żakowski nadal potrafi zaskakiwać, także negatywnie.

Padł piracki e-screen.tv. Czas zamknąć następne

100 tys. stałych użytkowników serwisu odciętych, trzy osoby zatrzymane. Zabezpieczono ponad 40 komputerów i serwerów z nielegalnymi treściami.

Zobacz, ilu internautów blokuje reklamy

W polskim internecie aż 28,6 proc. internautów blokuje reklamy. Odsetek użytkowników adblocka jest u nas nieco większy niż w USA i aż dwukrotnie wyższy niż w Wielkiej Brytanii – czytamy w raporcie Adobe i PageFair.

Co inni myślą o PR-owcach i marketingowcach?

Dlaczego, gdy firma szuka oszczędności w pierwszej kolejności zagląda do kieszeni działu marketingu? Z jakiego powodu handlowcy nie lubią ludzi z marketingu? Czy praca w PR oznacza pracoholizm? Czy marketingowcy są bogami pomysłów? I czy w ogóle są oni potrzebni? Poznajcie prawdę na temat pracy w marketingu i PR.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine