Zapisz się na:
Pressletter

Polsat uruchamia nowe kanały

autor: Maciej Kozielski, Tomasz Wiaderek

16.07.2008 08:26
Znane osoby mają przyciągnąć widzów do nowych kanałów tematycznych Polsatu – Polsat Play i Polsat Cafe.
W ramówce Polsatu Play (data startu nie jest jeszcze ujawniana) pojawią się ”Gadżety Salety” Przemysława Salety, ”Kultowe samochody” Włodzimierza Zientarskiego, ”Terminator” Iwony Rajzner i ”Hard Rock Weekend” Jacka Kaczyńskiego. Swoje programy mają mieć Michał Gulewicz i Marysia Góralczyk. Polsat Play pokazywać będzie również serie dokumentalne, a po 23 - cykle erotyczne. – To będzie rozrywka dla mężczyzn w każdym wieku. Chciałbym, żeby znane twarze, dobrze kojarzone przez nich, skusiły do oglądania kanału. Liczę, że wśród widzów znajdą się również kobiety – mówi Jacek Kaczyński, dyrektor Polsatu Play. Polsat Cafe (w sierpniu pojawi się w miejscu Polsatu Zdrowie i Uroda) emitować będzie m.in. ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej, ”Luksus” Lidii Popiel i Edyty Zając, ”Grunt to rodzinka” Eweliny Kopic i ”Metamorfozy Fashion Cafe” Agnieszki Maciąg. Poza tym w ramówce znajdą się seriale (m.in. ”Dynastia Tudorów”), programy dokumentalne (np. blok ”Kobiece prawdy”) i filmy fabularne, głównie romanse i melodramaty. Polsat Cafe pokaże cykl ”Best-ja/Ja-best” o najprzystojniejszych mężczyznach. – Staram się stworzyć kobiecy kanał z pazurem. Nasze hasło brzmi: ”Grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne mają raj na ziemi” – tłumaczy Jolanta Borowiec, szefowa Polsat Cafe. Polsat Play i Polsat Cafe oglądać będzie można w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Obecnie Polsat szuka agencji reklamowej do kampanii kanałów Polsat Play i Polsat Cafe. Stacja rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania kreacji ich kampanii reklamowych. Zaproszono do niego pięć agencji: Brandcomm, Brand Support, Eskadrę, Focus Media Group i Paralotną. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty pod koniec lipca. Domem mediowym Polsatu jest Media Direction OMD.
 
(KOZ, TW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Burger King otworzył lokale zamknięte po śledztwie Wallraffa, dziennikarz sam tego chciał

Roman Młodkowski wciąż nie przejął Orange Sport, przyszłość kanału niepewna

TVN gwarantuje zachowanie cen tym, którzy będą kupować tylko z cennika

Biuro reklamy TVN dzieli klientów na rozwojowych, kluczowych i strategicznych

Polsat szykuje program, w którym gwiazdy będą skakać do wody


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski

Tomasz Wiaderek


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Tomasz Kammel próbuje swoich sił na YouTube. Robi to naprawdę nieźle, ale mało kto go ogląda

Coraz więcej osób “z telewizji” decyduje się na stworzenie swojego kanału na YouTube. Jakiś czas temu do tego grona dołączył Tomasz Kammel, który na swoim kanale mówi, jak się poprawnie komunikować.

TVP Kultura w wysokiej rozdzielczości

Kanał, który dziś jest nadawany na tzw. multipleksie trzecim naziemnej telewizji cyfrowej może zostać przeniesiony na planowany dopiero ósmy multipleks w wersji HD – poinformował Juliusz Braun, prezes TVP.

Gdy w określeniu "Lovebrand" zaczyna brakować "Love"

4 lata temu pisałem na blogu o Abercrombie & Fitch w kontekście marki, angażującej w udany sposób 5 zmysłów klientów. Nie sądziłem, że w tak niedługim czasie, właśnie ona stanie się przykładem firmy, która traci kontakt ze swoją grupą docelową i najwierniejszymi klientami. Obserwując aktualną sytuację, wiele na to wskazuje.

Aplikacje roku 2014 na Androida. Zobacz najciekawsze propozycje Google

W tym roku amerykański koncern z Mountain View wyróżnił 80 aplikacji, z czego większość stanowią bezpłatne propozycje. Interaktywnie.com wybrało z listy Google programy, które warto zainstalować.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
reporter radiowy
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine