Zapisz się na:
Pressletter

Polsat uruchamia nowe kanały

autor: Maciej Kozielski, Tomasz Wiaderek

16.07.2008 08:26
Znane osoby mają przyciągnąć widzów do nowych kanałów tematycznych Polsatu – Polsat Play i Polsat Cafe.
W ramówce Polsatu Play (data startu nie jest jeszcze ujawniana) pojawią się ”Gadżety Salety” Przemysława Salety, ”Kultowe samochody” Włodzimierza Zientarskiego, ”Terminator” Iwony Rajzner i ”Hard Rock Weekend” Jacka Kaczyńskiego. Swoje programy mają mieć Michał Gulewicz i Marysia Góralczyk. Polsat Play pokazywać będzie również serie dokumentalne, a po 23 - cykle erotyczne. – To będzie rozrywka dla mężczyzn w każdym wieku. Chciałbym, żeby znane twarze, dobrze kojarzone przez nich, skusiły do oglądania kanału. Liczę, że wśród widzów znajdą się również kobiety – mówi Jacek Kaczyński, dyrektor Polsatu Play. Polsat Cafe (w sierpniu pojawi się w miejscu Polsatu Zdrowie i Uroda) emitować będzie m.in. ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej, ”Luksus” Lidii Popiel i Edyty Zając, ”Grunt to rodzinka” Eweliny Kopic i ”Metamorfozy Fashion Cafe” Agnieszki Maciąg. Poza tym w ramówce znajdą się seriale (m.in. ”Dynastia Tudorów”), programy dokumentalne (np. blok ”Kobiece prawdy”) i filmy fabularne, głównie romanse i melodramaty. Polsat Cafe pokaże cykl ”Best-ja/Ja-best” o najprzystojniejszych mężczyznach. – Staram się stworzyć kobiecy kanał z pazurem. Nasze hasło brzmi: ”Grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne mają raj na ziemi” – tłumaczy Jolanta Borowiec, szefowa Polsat Cafe. Polsat Play i Polsat Cafe oglądać będzie można w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Obecnie Polsat szuka agencji reklamowej do kampanii kanałów Polsat Play i Polsat Cafe. Stacja rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania kreacji ich kampanii reklamowych. Zaproszono do niego pięć agencji: Brandcomm, Brand Support, Eskadrę, Focus Media Group i Paralotną. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty pod koniec lipca. Domem mediowym Polsatu jest Media Direction OMD.
 
(KOZ, TW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Andrzej Sołtysik z programem w TTV

KRRiT: 50 tys. zł kary dla nadawcy Telewizji Trwam

"Komisarz Alex" przegrywa z "Mam talent"

Ponad milion osób ogląda reality show TVN, w którym mamy oceniają mamy

Telewizja Republika od jutra w NC+


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski

Tomasz Wiaderek


Inne artykuły








Przegląd mediów

Koniec Dody w telewizji

Od dłuższego czasu daje się zauważyć, że dla TVP Doda (30 l.) nie istnieje. Celebrytka słynąca z ciętego języka i niewybrednych komentarzy na każdy temat próbowała zaistnieć w jakimkolwiek telewizyjnym show, ale szansę zabłyśnięcia na szklanym ekranie zaprzepaściła przez swoje skandaliczne zachowanie. Jak udało nam się dowiedzieć, prezes Telewizji Polskiej – Juliusz Braun (66 l.) – nerwowo reaguje na samo nazwisko Rabczewskiej

Cyfrowe gazety mrugają okładkami

„The New Yorker" opublikował w e-wydaniu swoją premierową animowaną okładkę. To nie pierwszy taki ruch na wydawniczym rynku, który chce przyciągać czytelników do wydań cyfrowych.

"Uśmiercając" autobus, wywołali histerię. "Zabili" więc kolejny raz i... nic

Dyrektor kreatywny agencji K2 Arkadiusz Szulczyński opowiada o kulisach powstania spotów Smutny Autobus" i "Kosmos", w których MSW zachęca do sprawdzania "podejrzanych" pojazdów.

Nowy system operacyjny Microsoftu. Co wymyślili w Redmond?

Plotki o następcy Windowsa 8.1 krążyły w Sieci już dawno, ale to, co zaprezentował Microsoft okazało się zaskakujące, odważne i – w mojej ocenie – bardzo pozytywne. Jak wygląda nowy system Microsoftu.


Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine