W USA wydatki na reklamę mobilną w rok wzrosły o 76 proc.
(fot. freerangestock.com)
W ub.r. wydatki na reklamę mobilną w Stanach Zjednoczonych były aż o 76 proc. wyższe niż w 2013 roku – wynika z raportu opracowanego przez Interactive Advertising Bureau i PwC.
Autorzy raportu wyliczyli, że na reklamę mobilną w Stanach Zjednoczonych w 2014 roku wydano 12,5 mld dol. To 25 proc. ogółu amerykańskich wydatków na reklamę internetową, które w ub.r. wyniosły 49,5 mld dol. (wzrost o 16 proc. w porównaniu z 2013 rokiem).
Najpopularniejszym medium wśród reklamodawców w USA pozostaje telewizja – na kampanie telewizyjne przeznaczyli oni w ub.r. 65,7 mld dol. Znaczenie telewizji jednak maleje – w 2013 roku wydatki reklamowe na to medium sięgały 74,5 mld dol.
(LL, 23.04.2015)