Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W USA wydatki na reklamę mobilną w rok wzrosły o 76 proc.

(fot. freerangestock.com)

W ub.r. wydatki na reklamę mobilną w Stanach Zjednoczonych były aż o 76 proc. wyższe niż w 2013 roku – wynika z raportu opracowanego przez Interactive Advertising Bureau i PwC.

Autorzy raportu wyliczyli, że na reklamę mobilną w Stanach Zjednoczonych w 2014 roku wydano 12,5 mld dol. To 25 proc. ogółu amerykańskich wydatków na reklamę internetową, które w ub.r. wyniosły 49,5 mld dol. (wzrost o 16 proc. w porównaniu z 2013 rokiem).
Najpopularniejszym medium wśród reklamodawców w USA pozostaje telewizja – na kampanie telewizyjne przeznaczyli oni w ub.r. 65,7 mld dol. Znaczenie telewizji jednak maleje – w 2013 roku wydatki reklamowe na to medium sięgały 74,5 mld dol.

(LL, 23.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.