Multikino Media poprzez aplikację chce zyskać reklamodawców
Sieć Multikino Media udostępniła aplikację mobilną Multiworld, za pośrednictwem której można kupić bilet do kina i wziąć udział w zabawie podczas emisji bloku reklamowego.
Multiworld to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia m.in. rozszerzenie oznakowanych plakatów znajdujących się w kinie. Po zeskanowaniu takiego plakatu użytkownik otrzyma więcej informacji o konkretnym filmie czy produkcie, będzie mógł wziąć udział w konkursach w trakcie bloku reklamowego w kinie, a także rezerwować i kupować bilety.
Pierwsza kampania z wykorzystaniem e-Postera od 6 kwietnia br. emitowana jest w kinach Multikina. Na działania zdecydowała się marka Seat, która w ten sposób promuje najnowszy model samochodu - Cupra 280.
Aplikacja Multiworld dostępna jest w Google Play. Multikino Media, wprowadzając aplikacje, podąża za światowymi trendami w reklamie kinowej, o których piszemy w najnowszym numerze magazynu "Press" w tekście pt. "Z telefonem w kinie".
(DR, 08.04.2015)