Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wśród laureatów Mobile Trends Awards 2014 wiele marketingowych rozwiązań

Podczas konferencji Mobile Trends Conference 2015 w Krakowie wręczono nagrody Mobile Trends Awards za najciekawsze aplikacje i strony mobilne, które powstały w 2014 roku. Wśród nich znalazło się wiele rozwiązań stosowanych w marketingu i reklamie.

W poszczególnych kategoriach wyróżniono:
Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną
Urząd Miejski w Przemyślu za aplikację Mobilny Przemyśl
Realizator: Amistad Mobile
Firma z najlepszą stroną mobilną
Muzeum Powstania Warszawskiego za stronę Warsawrising.eu
Realizator: BrightMedia
Firma/marka z najlepszą aplikacją mobilną
McDonald’s Polska za aplikację McDonald’s Polska (Android, iOS, Windows Phone)
Realizator: Tribal DDB
Portal mobilny
Ministerstwo Spraw Zagranicznych za Polska.pl
Realizator: Publicis
Bankowość mobilna
mBank za aplikację mBank PL (Android, iOS, Windows Phone)
Realizator: mBank / Mobiltek
Wykorzystanie marketingu mobilnego
Coca-Cola Poland za kampanię opartą na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu
Realizator: Brand24 / NEXT
m-commerce
Grupa Allegro za aplikację OLX.pl (Android, iOS, Windows Phone)
Aplikacja mobilna do użytku dla firm
inFakt za aplikację inFakt Faktury i Księgowość (Android, iOS)
Aplikacja mobilna – edukacja
DrOmnibus za aplikację DrOmnibus (Android)
Gra mobilna
Digital Melody za grę Timberman – Drwal jakich mało
Aplikacja mobilna – rozrywka
Telewizja Polska oraz SAD za aplikację TVP Stream (Android, iOS, Windows Phone)
Aplikacja mobilna – sport i zdrowie
Tour de Pologne / Lang Team oraz appMotion za aplikację 71. Tour de Pologne (Android, iOS)
Aplikacja mobilna – podróże i komunikacja
Służba Celna oraz Looksoft za aplikację Mobilna Granica (Android, iOS, Windows Phone)
Aplikacja mobilna – komunikacja i społeczności
Jezuici – Redakcja Modlitwy w drodze za aplikację Modlitwa w drodze (Android, iOS)
Mobilny start-up
Everytap
Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii
Grupa Allegro za kampanie reklamowe popularyzujące m-Commerce – zakupy przez smartfon
Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej
Ifinity za wkład w budowę inteligentnych miast przy wykorzystaniu beaconów

Przyznano także nagrody specjalne wybrane głosami internautów
I miejsce – mBank
II miejsce – Grupa Allegro
III miejsce – Neptis

Pod uwagę były brane projekty z 2014 roku. Nominacje mógł zgłosić każdy. Internauci na swoich faworytów mogli głosować od 20 do 30 stycznia br., jednak ostatecznych zwycięzców wyłoniła kapituła konkursowa (w jej skład której wchodziło 11 ekspertów z branży mobilnej i IT).
Nagrody Mobile Trends Awards są przyznawane od 2012 roku. (MIL)

(13.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.