Aleksy Uchański odpowiada za cyfryzację mediów w Edipresse Polska
Aleksy Uchański został dyrektorem ds. digital media Edipresse Polska (fot. Emilia Oksentowicz/materiały prasowe Edipresse)
Aleksy Uchański został dyrektorem ds. digital media w Edipresse Polska. To nowe stanowisko w tym wydawnictwie.
Uchański odpowiadać będzie w Edipresse za tworzenie i realizację strategii firmy w zakresie cyfryzacji produktów. Będzie też zarządzał serwisami internetowymi wydawcy. - Za wcześnie, by dziś mówić o pierwszych krokach, dopiero zapoznaję się z firmą – mówi „Presserwisowi” Uchański. Chce, by zmiany, które będą wprowadzane w serwisach Edipresse, były zgodne z rynkowymi trendami. - Kierunki rozwoju rynku cyfrowego to technologie mobilne, wideo, sieci społecznościowe oraz native advertising, czyli istotny trend jeśli chodzi o reklamy. Na rozwoju w tych obszarach będę chciał się skoncentrować – dodaje Uchański.
To znany menedżer w branży. Ostatnio był dyrektorem ds. rozwoju produktów Onetu i Ringier Axel Springer Polska, z grupą rozstał się we wrześniu br. Wcześniej był m.in. chief digital officerem RASP.
(MAL, 25.11.2014)