W grudniu br. ukaże się pierwszy numer "Connected Life Magazin"
Logo "Connected Life Magazine" (fot. materiały prasowe)
Na początku grudnia br. zadebiutuje dwumiesięcznik o nowych technologiach "Connected Life Magazin" (Wydawnictwo Connected Life Communication Group).
Magazyn w papierowej wersji będzie się ukazywał w nakładzie 30 tys. egz. Pierwszy numer ma mieć 120 stron. "Connected Life Magazin" będzie wydawany też w wersji elektronicznej. Redaktorem naczelnym magazynu został Paweł Kacperek, prezes Connected Life Communication Group.
Wydawca tłumaczy, że magazyn kierowany jest do osób interesujących się nowymi technologiami: od stosowanych w nowoczesnych samochodach po inteligentny dom.
Dwumiesięcznik będzie można kupić w cenie 9,90 zł w sieci sklepów Empik, wybranych restauracjach, klubach fitness, domach mediowych i agencjach reklamowych. Magazyn będzie finansowany z reklam oraz działań prowadzonych przez Connected Life Communication Group. Firma jest organizatorem konferencji oraz targów związanych z branżami, które będą opisywane w magazynie.
(IKO, 20.11.2014)