Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z powodu awarii DoubleClick 55 tys. serwisów nie emitowało reklam

Z powodu awarii przestała wczoraj działać należąca do Google platforma reklamowa DoubleClick.

Awaria trwała około 90 minut. W tym czasie nie wyświetlały się reklamy w 55 tys. serwisów internetowych, które korzystają z DoubleClick. Szacuje się, że DoubleClick generuje przychody rzędu 1,5 mln dol. na godzinę.

Koncern Google wydał krótkie oświadczenie, w którym przyznał, że doszło do awarii, ale nie podał jej przyczyn.

(LL, 13.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.