T-Mobile informuje, że Jump z LTE 4G poprawia jej wyniki, ale przychody spadły
Na koniec września 2014 roku, T-Mobile Polska obsługiwała 15,7 mln klientów, z czego 8,8 mln korzystało z usług przedpłaconych, a reszta abonamentowych.
W trzecim kwartale 2014 roku przychody T-Mobile Polska wyniosły 1,62 mld zł i były niższe o 2,7 proc. w porównaniu do trzeciego kwartału 2013 roku. EBITDA wyniosła 624 mln zł złotych i była wyższa o 1 proc. w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku.
„Na wyniki operacyjne spółki duży, pozytywny wpływ miały nowe taryfy Jump z LTE 4G, dzięki którym pozyskaliśmy więcej klientów niż w okresie poprzedzającym ich wprowadzenie.” - informuje w komunikacie Jens Becker, członek zarządu ds. finansowych T-Mobile Polska SA.
W trzecim kwartale T-Mobile Polska zakończył modernizację swojej, dzięki czemu zasięg UMTS wewnątrz budynków obejmuje 89 proc. populacji kraju, a poza budynkami do 99,3 proc. populacji. Firma informuje, że pokrycie technologią LTE 4G w przypadku T-Mobile wynosi obecnie ponad 58 proc.
(06.11.2014)