Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jak marketing wspierać technologią - o tym będą dyskutować studenci i praktycy

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu wspólnie ze SpeedUp Venture Capital Group organizuje bezpłatną konferencję, której uczestnicy dowiedzą się jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie.

Konferencja Marketing i Technologia 2014 odbędzie się 27 listopada (początek o godz. 9.30) w WSNHiD. Będzie to jej trzecia edycja.

Zaproszenie na nią przyjęli m.n. Roman Łoziński - Ars Thanea, Joanna Nagadowska - Google, Mateusz Puszczyński - Allegro, Filip Beźnicki - Agencja Next, Piotr Chmielewski - Social Media Now, Karol Wyszyński - LifeTube.

Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną m.in. drukarki 3D, oculus roftOculus Rift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty).

Po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów od marketingu.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie wydarzenia.

(29.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.