Jak marketing wspierać technologią - o tym będą dyskutować studenci i praktycy
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu wspólnie ze SpeedUp Venture Capital Group organizuje bezpłatną konferencję, której uczestnicy dowiedzą się jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie.
Konferencja Marketing i Technologia 2014 odbędzie się 27 listopada (początek o godz. 9.30) w WSNHiD. Będzie to jej trzecia edycja.
Zaproszenie na nią przyjęli m.n. Roman Łoziński - Ars Thanea, Joanna Nagadowska - Google, Mateusz Puszczyński - Allegro, Filip Beźnicki - Agencja Next, Piotr Chmielewski - Social Media Now, Karol Wyszyński - LifeTube.
Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną m.in. drukarki 3D, oculus roftOculus Rift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty).
Po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów od marketingu.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie wydarzenia.
(29.10.2014)