Półkilometrowy baner Centralwings w Warszawie
Prawie półkilometrowy baner wysokości dwóch metrów promuje w stolicy nowe połączenie tanich linii lotniczych Centralwings z Warszawy do Lille. To część kampanii reklamowej prowadzonej w Polsce i we Francji.
Kampania jest współfinansowana przez lotnisko Lille oraz Grupę Auchan. W Lille znajduje się centrala sieci hipermarketów Auchan. W informowanie o tym połączeniu włączyła się ponadto sieć hoteli francuskiej grupy Accor. W obiektach Sofitel, Novotel, Mercure i Ibis dystrybuowane są ulotki. W Warszawie baner można zobaczyć przy trasie prowadzącej do portu lotniczego. Natomiast na lotnisku w Lille umieszczono banery, plakaty oraz uruchomiono specjalne stanowisko Centralwings. W całym regionie Nord-Pas-de-Calais rozmieszczono łącznie 667 billboardów. We francuskojęzycznej części Belgii umieszczono 61 billboardów. Reklamy pojawią się w lokalnych gazetach i francuskiej telewizji publicznej TVF 3. Akcja obejmie też Internet - na jej potrzeby uruchomiono specjalną stronę Lille-varsovie.fr. Połączenie z Lille rusza 15 grudnia. Kreację przygotowała agencja Heads Advertising, a media zaplanował i zakupił dom mediowy The Media Insight Polska. Kampania potrwa do końca grudnia.(MŁ, 18.10.2006)