Bartek Jędrzejak w społecznej kampanii edukacyjnej „Szkło jest wiecznie żywe”
Bartek Jędrzejak w kampanii dotyczącej recyklingu szkła
Bartek Jędrzejak, prezenter TVN, został twarzą i ambasadorem ambientowej kampanii edukacyjnej branży opakowaniowej – „Szkło jest wiecznie żywe”.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie recyklingu szkła. Za całość działań odpowiedzialna jest organizacja non profit Friends of Glass, której działania w Polsce koordynuje Ardagh Group – producent opakowań szklanych.
Projekt zrealizowano w poznańskim sklepie Społem, gdzie do klientów przemawiała szklana butelka - mówiła głosem Bartka Jędrzejaka. W ramach kampanii powstał wiral, a także dwa teasery i materiały POS. Zaplanowano również działania public relations oraz aktywność w mediach społecznościowych.
Kampania Friends of Glass wystartowała równocześnie w jedenastu europejskich krajach i ma przypomnieć, że szkło jest jedynym materiałem opakowaniowym, który można przetwarzać w nieskończoność bez utraty jego właściwości.
We wrześniu br. planowana jest kolejna odsłona kampanii połączona z konkursem dla uczniów szkół gimnazjalnych.
(AMS, 26.04.2016)