Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartek Jędrzejak w społecznej kampanii edukacyjnej „Szkło jest wiecznie żywe”

Bartek Jędrzejak w kampanii dotyczącej recyklingu szkła

Bartek Jędrzejak, prezenter TVN, został twarzą i ambasadorem ambientowej kampanii edukacyjnej branży opakowaniowej – „Szkło jest wiecznie żywe”.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie recyklingu szkła. Za całość działań odpowiedzialna jest organizacja non profit Friends of Glass, której działania w Polsce koordynuje Ardagh Group – producent opakowań szklanych.
Projekt zrealizowano w poznańskim sklepie Społem, gdzie do klientów przemawiała szklana butelka - mówiła głosem Bartka Jędrzejaka. W ramach kampanii powstał wiral, a także dwa teasery i materiały POS. Zaplanowano również działania public relations oraz aktywność w mediach społecznościowych.
Kampania Friends of Glass wystartowała równocześnie w jedenastu europejskich krajach i ma przypomnieć, że szkło jest jedynym materiałem opakowaniowym, który można przetwarzać w nieskończoność bez utraty jego właściwości.
We wrześniu br. planowana jest kolejna odsłona kampanii połączona z konkursem dla uczniów szkół gimnazjalnych.

(AMS, 26.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.