Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W maju ruszy kampania telewizyjna promująca akcję "Nestlé porusza Polskę"

Agencja 4Frame jest autorem konceptu "Nestlé porusza Polskę", który ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. W maju ruszy kampania telewizyjna informująca o akcji.

W ramach akcji prowadzona jest loteria konsumencka i ogólnopolski konkurs dla gmin. Nagrodami są fundowane przez Nestlé siłownie plenerowe - po jednej dla każdego województwa. Do końca marca trwał nabór zainteresowanych gmin, a teraz na stronie Nestleporusza.pl trwa głosowanie, które wyłonieni zwycięskie lokalizacje.
5 maja rozpocznie się telewizyjna kampania informująca o akcji, już trwają działania promocyjne w Internecie. Media zakupił dom mediowy MEC.

(DR, 13.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.