Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Kosik zdobyła tytuł AdMana Roku 2015 (wideo)

Pierwsza piątka w konkursie AdMan Roku 2015. W środku Agnieszka Kosik (fot. Adam Guz)

CEO domu mediowego MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik, otrzymała tytuł AdMana Roku 2015. W konkursie organizowanym przez magazyn "Press" głosowało ponad 80 agencji reklamowych.

Agnieszka Kosik wygrała branżowy plebiscyt, uzyskując 62 punkty. Nominujące agencje w uzasadnieniu jej wyboru na AdMana Roku podkreślały, że to ona kreuje trendy oraz promuje branżę reklamową w polskim biznesie. Wyniki jej pracy przekładają się na sukces MediaComu, którym zarządza od 12 lat. Według rankingu RECMA MediaCom był w 2015 roku pod względem obrotów na drugim miejscu wśród polskich domów mediowych. - Ta nagroda oznacza, że MediaCom jest na topie, że branża dostrzega nasz rozwój, choć nie mamy rozbudowanego działu PR. Promujemy się poprzez pracę dla naszych klientów - mówi Kosik.


Drugie miejsce w głosowaniu agencji (61 punktów) zajęli Kot Przybora i Iwo Zaniewski, twórcy, właściciele i dyrektorzy kreatywni agencji PZL, a trzecie (58 punktów) Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180 heartbeats + JvM. Tuż za podium znaleźli się Bartek Gołębiowski, partner i dyrektor kreatywny agencji Gong oraz Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group.
- Zwycięstwo Izabeli Albrychiewicz rok temu, w tym roku zwycięstwo Agnieszki Kosik plus moja obecność w pierwszej piątce pokazują, że domy mediowe mają coraz większe poważanie na rynku - komentuje wyniki konkursu Węgierek. - Ale to jest nagroda nie tylko za skuteczność w branży, ale i za sympatię. A my chcemy być lubiani - dodaje Marcin Gaworski.
Wczoraj ogłosiliśmy również wyniki konkursu Grupy RMF i "Press" na najlepszą kreację spotu reklamowego emitowanego w rozgłośniach radiowych w 2015 roku. Decydowali nominowani do tytułu AdMan Roku. Pierwsze miejsce zajął spot „#dziejesiewpolsce” autorstwa agencji Scholz & Friends Warszawa dla Wirtualnej Polski, drugie „Taktyka – Piesokot” agencji Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland. Ostatnie miejsce na podium zajął spot agencji PZL „PKP »Lokomotywa« Rodzina” dla PKP Intercity SA.
Sponsorem głównym konkursu AdMan Roku 2015 jest Grupa RMF, a partnerami są Wp.pl i Synergic.

(CP, 07.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.