Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Provident rusza z kampanią, w której prezentuje nową identyfikację wizualną (wideo)

Nowe logo marki Provident (fot. materiały prasowe)

Firma pożyczkowa Provident Polska wprowadziła nową identyfikację wizualną, prezentowaną w kampanii reklamowej. Rebranding obejmie wszystkie kraje, w których działa firma.

Akcję "Wypisz wymaluj" wspiera kampania telewizyjna (największe ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne) i internetowa. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

 

(DR, 10.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.