Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever wybiera agencję do kompleksowej obsługi nowych Fiksów Knorr

Firma Unilever, właściciel marki Fix Knorr, wybiera agencję do kompleksowej obsługi reklamowej nowej linii produktów - wynika z informacji "Presserwisu".

Unilever wprowadza na rynek nową linię Fiksów do potraw, składających się w całości  z naturalnych składników (mieszanka ziół, bez sztucznych dodatków) -  i to ma być podkreślane w komunikacji. Wybrana agencja ma się zająć kompleksową obsługą reklamową: BTL, digital i ALT, ale z wyłączeniem kampanii telewizyjnej (ta ma być przygotowana centralnie i adaptowana w Polsce).

(AMS, 01.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.