Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZL będzie obsługiwać Grupę Multimedia Polska

Grupa Multimedia Polska zakończyła przetarg na agencję do kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi. Wygrała agencja PZL, która zajmie się opracowaniem strategii komunikacji i kreacji operatora.

W ramach współpracy PZL będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji i kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL. Umowa ma charakter stałej współpracy.
Multimedia Polska to operator telekomunikacyjny, poza tradycyjnymi usługami, czyli telewizją kablową, Internetem i telefonią, oferujący konsumentom także sprzedaż energii elektrycznej. Za ostatnią kampanię operatora, prowadzoną pod hasłem ”Wejdź do domu z dobrą energią”, odpowiadała agencja MediaMocni. Wcześniej był to klient agencji Directors.

(AMS, 22.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.