Grupa Lotos wybiera w przetargu agencję do trzyletniej obsługi
Array
Grupa Lotos zaprosiła do przetargu agencje reklamowe - wynika z ustaleń "Presserwisu". Przetarg dotyczy kompleksowej (ATL, BTL, digital) obsługi strategiczno-kreatywnej. Zwycięska agencja będzie obsługiwać Grupę Lotos przez trzy lata.
W kwietniu 2013 roku wieloetapowy przetarg Grupy Lotos, do którego zgłosiło się 20 agencji, wygrała Grey Worldwide Warszawa (Grey Group). Pod koniec ub.r. projektowy przetarg Grupy Lotos wygrała agencja OS3, która zrealizowała kampanię z udziałem Roberta Kubicy pt. "Pomaganie przez tankowanie".
Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji paliw.
(AMS, 16.01.2016)