#Ryjkuzniara obrzucany błotem w kampanii przeciwko hejtowi w sieci
Zdjęcia z akcji #ryjkuzniara
Jarosław Kuźniar, prowadzący "Dzień Dobry TVN", jest twarzą kampanii przeciwko hejtowi w sieci, zorganizowanej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska. Jego udział w tej kampanii wywołał... falę hejtu.
W piątek rano ruszyła kampania #Hejtstop, której celem jest walka z antysemityzmem, homofobią, ksenofobią, rasizmem i innymi przejawami mowy nienawiści w przestrzeni publicznej. - Chcemy zwrócić uwagę, że mowa nienawiści w sieci może dotknąć każdego - mówi Joanna Grabarczyk ze Stowarzyszenia Projekt: Polska.
W pierwszym spocie pojawił się Jarosław Kuźniar, którego przedstawiono jako obrzuconego błotem. Kampania prowadzona będzie przez dwa tygodnie, m.in. w radiu, Internecie i w warszawskim metrze. Być może spoty pojawią się też w telewizji - trwają rozmowy na ten temat.
Kreację kampanii na zlecenie Stowarzyszenia Projekt: Polska przygotowała agencja DDB&tribal.
(DR, 28.11.2015)