Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

#Ryjkuzniara obrzucany błotem w kampanii przeciwko hejtowi w sieci

Zdjęcia z akcji #ryjkuzniara

Jarosław Kuźniar, prowadzący "Dzień Dobry TVN", jest twarzą kampanii przeciwko hejtowi w sieci, zorganizowanej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska. Jego udział w tej kampanii wywołał... falę hejtu.

W piątek rano ruszyła kampania #Hejtstop, której celem jest walka z antysemityzmem, homofobią, ksenofobią, rasizmem i innymi przejawami mowy nienawiści w przestrzeni publicznej. - Chcemy zwrócić uwagę, że mowa nienawiści w sieci może dotknąć każdego - mówi Joanna Grabarczyk ze  Stowarzyszenia Projekt: Polska.
W pierwszym spocie pojawił się Jarosław Kuźniar, którego przedstawiono jako obrzuconego błotem. Kampania prowadzona będzie przez dwa tygodnie, m.in. w radiu, Internecie i w warszawskim metrze. Być może spoty pojawią się też w telewizji - trwają rozmowy na ten temat.
Kreację kampanii na zlecenie Stowarzyszenia Projekt: Polska przygotowała agencja DDB&tribal.

(DR, 28.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.