Orange Polska, Gong i Starcom Mediavest Group, oraz K2 wśród nagrodzonych MIXX Awards 2015
Zwycięzcy MIXX Awards na scenie (fot. materiały prasowe)
W konkursie MIXX Awards wyłoniono kampanie digitalowe, których twórcy najlepiej przekuli kreatywne idee w efektywne rozwiązania.
Jury MIXX Awards wybrało zwycięzców w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Najwięcej nagród – bo aż pięć – zdobył dom mediowy MEC. Wśród laureatów znaleźli się również: Gong, Lubię to - linked by Isobar, DDB&tribal, K2 Internet, Liquid, MediaCom, Media DDB&tribal, Mosqi.to, Starcom Mediavest Group, Vice i VML Poland.
Podczas Gali MIXX Awards rozdane zostały również nagrody w kategoriach oceniających wkład w rozwój rynku marketingu online. Tytuł Marketera Roku zdobyło Orange Polska, Człowiekiem Roku została Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube, GONG został uhonorowany tytułem Agencji Roku, a Starcom Mediavest Group został Domem Mediowym Roku.
(20.11.2015)