Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google proponuje reklamodawcom interaktywne kampanie wideo

(fot. thinkwithgoogle.com)

Zmiany wprowadzone przez Google do narzędzi reklamowych TrueView mają zwiększyć szanse na zakup promowanych towarów w YouTube.

Google stworzył narzędzia reklamowe na YouTube, które podczas oglądania reklamy umożliwiają przejście do zakupu promowanych produktów. TrueView Shopping umożliwia właśnie tworzenie interaktywnych kampanii wideo, które ułatwiają kupno produktów pokazywanych w wideo, a także przeprowadzenie transakcji. Program ułatwia też dotarcie do byłych widzów i gości strony. Paweł Ważyński, SEM director w agencji Cube Group, wyjaśnia, że reklama typu TrueView to reklama wideo, którą można wyświetlać np. przed filmami na YouTube.

TrueView może wyświetlać na kreacji wideo produkty dostępne w sklepie internetowym u danego reklamodawcy. - To rozwiązanie jest skuteczne i powoduje skrócenie ścieżki zakupowej – zauważa Paweł Ważyński. - Gdy klient przeglądał ofertę sklepu internetowego i potem przegląda filmy na YouTube, wyświetla mu się reklama przedmiotów, które przeglądał. Remarketing dynamiczny zwiększa możliwości zakupowe i zasięg kampanii – wskazuje Ważyński.

(AMP, 20.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.